Zavrieť

Porady

Prilezitostny prijem - oslobodenie od odvodov

Zdravím,
chcel by som sa spýtať na tému príležitostný príjem. Zaujímalo by ma či sa do neho môže počítať aj nepravidelný zárobok na internetu. No presnejšie, som študent, 18 r. a mám mobilnú aplikáciu. Ludia ju stahujú. Ak by som teda to tejto aplikacie pridar reklamy mal by som nejaké tie €. Peniaze by boli nepravidelne, jeden mesiac by nemuselo prisť vobec nič a druhý niečo málo. Niekedy zase za deň viac ako za mesiac. Myslím si že zakladať si v takomto prípade živnosť je odveci. A preto potrebujem najsť nejaký iný spôsob. Ďakujem
Naposledy upravil matej__ : 06.09.19 at 11:34
6 komentárov     zbaliť
veronikasad Co je to za prijem, uved konkrétnejšie ...
matej__ No presnejšie, som študent, 18 r. a mám mobilnú aplikáciu. Ludia ju stahujú. Ak by som teda to tejto aplikacie pridar reklamy mal by som nejaké tie €. Peniaze by boli nepravidelne, jeden mesiac by nemuselo prisť vobec nič a druhý niečo málo. Niekedy zase za deň viac ako za mesiac. Myslím si že zakladať si v takomto prípade živnosť je odveci. A preto potrebujem najsť nejaký iný spôsob. Ďakujem
Mila123 nepravidelný nie je príležitostný.....
matej__ No presnejšie, som študent, 18 r. a mám mobilnú aplikáciu. Ludia ju stahujú. Ak by som teda to tejto aplikacie pridar reklamy mal by som nejaké tie €. Peniaze by boli nepravidelne, jeden mesiac by nemuselo prisť vobec nič a druhý niečo málo. Niekedy zase za deň viac ako za mesiac. Myslím si že zakladať si v takomto prípade živnosť je odveci. A preto potrebujem najsť nejaký iný spôsob. Ďakujem
Katy a R myslíš, že všetci živnostníci majú príjem každý mesiac? ... veru môžu byť aj pôstne mesiace!
veronikasad Mas aj iny zdanitelny prijem, napr.zo zavislej cinnosti (praca na dohodu). Ak ano, dopln vysku tohto príjmu. Rovnako uved aky rocny príjem predpokladas z reklamy. Ide o reklamu google?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.