Zavrieť

Porady

Ako vybrať účtovníčku?

No ja! To je čo za otázka?
Som konaťeľom v s.r.o. zároveň v nej mám podiel. po novom roku odkupim obchodné podiely ostatných spoločníkov. Ako prvé potrebujem vymeniť účtovníčku, pretože súčasná nie je zrejme dostatočne kvalifikovaná, lebo ja v účtovníctve vzdelanie nemam ale často naprávam ešte aj jej prácu. Potreboval by som poradiť ako vybrať novú, keďže nie som odborník neviem posúdiť jej odbornosť. Na aké kriteriá sa mám zamerať? Čo mám požadovať?
Usporiadat
dana9 dana9

dana9 je offline (nepripojený) dana9

právnik
killino
Som konaťeľom v s.r.o. zároveň v nej mám podiel. po novom roku odkupim obchodné podiely ostatných spoločníkov. Ako prvé potrebujem vymeniť účtovníčku, pretože súčasná nie je zrejme dostatočne kvalifikovaná, lebo ja v účtovníctve vzdelanie nemam ale často naprávam ešte aj jej prácu. Potreboval by som poradiť ako vybrať novú, keďže nie som odborník neviem posúdiť jej odbornosť. Na aké kriteriá sa mám zamerať? Čo mám požadovať?
imho, prax a referencie. prípadne poprosiť nejakú účtovníčku napr. od známych, a prizvať ju na pohovor, nech kandidáta preverí po odbornej stránke. - vo vzťahu k prijímaciemu pohovoru

dopĺňam, prípadne nech sa nezávislá účtovníčka vyjadrí ku kvalite práce

dana
Naposledy upravil dana9 : 19.12.06 at 09:34
0 0
ALDA ALDA

ALDA je offline (nepripojený) ALDA

stará mama, matka, manželka
killino
Som konaťeľom v s.r.o. zároveň v nej mám podiel. po novom roku odkupim obchodné podiely ostatných spoločníkov. Ako prvé potrebujem vymeniť účtovníčku, pretože súčasná nie je zrejme dostatočne kvalifikovaná, lebo ja v účtovníctve vzdelanie nemam ale často naprávam ešte aj jej prácu. Potreboval by som poradiť ako vybrať novú, keďže nie som odborník neviem posúdiť jej odbornosť. Na aké kriteriá sa mám zamerať? Čo mám požadovať?