Zavrieť

Porady

Predavky na dan z prijmu pri kombinacii SZCO a TPP

V roku 2005 som bol student, zivnostnik a aj zamestananec na TPP.
Danova povinnost my vznikla v ciastke 51 000 SK.
Chcel by som sa spytat ake velke predavky som mal platit a a aka pokuta mi mala byt za to vyrubena, ked v roku 2006 som bol zivnostnikom do juna a zivnost som pozastavil a zaroven som bol od marca 2006 zamestnancom na TPP.
A dalej ked momentalne nie som SZCO a prijem za 2006 z SZCO bol vyssi ako prijem z TPP. Mam v tomto roku odvadzat nejake preddavky?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Anja111 je offline (nepripojený) Anja111

    Anja111
    igieon Pozri príspevok
    V roku 2005 som bol student, zivnostnik a aj zamestananec na TPP.
    Danova povinnost my vznikla v ciastke 51 000 SK.
    Chcel by som sa spytat ake velke predavky som mal platit a a aka pokuta mi mala byt za to vyrubena, ked v roku 2006 som bol zivnostnikom do juna a zivnost som pozastavil a zaroven som bol od marca 2006 zamestnancom na TPP.
    A dalej ked momentalne nie som SZCO a prijem za 2006 z SZCO bol vyssi ako prijem z TPP. Mam v tomto roku odvadzat nejake preddavky?
    § 34, odst. 8