Dobry den,
uctujem v s.r.o.-cke, ktora sa zaobera montazou vodomerov na teplu a studenu vodu v bytoch. Mame dodavatela, od ktoreho tieto vodomery nakupujeme. Vedieme skladove hospodarstvo. Vodomery mozu byt nove alebo repasovane. S novymi problem nie je, to je pre nas material, ale s tymi repasovanymi. Kazdy vodomer ma nejaku dobu platnosti, po tejto dobe je nutne vodomery nahradit novymi, alebo tymi uz pouzitymi -teda po dobe platnosti, ktore sa vsak musia repasovat. To znamena, ze my nasmu dodavatelovi vodomerov zanesieme vodomery stare, po dobe platnosti overenia, dodavetel ich opat sfunkcni, zrepasuje, a vodomery sa mozu opat namontovat. Dodavatel nam tento ukon fakturuje ako "oprava a overenie bytoveho vodomeru". Doteraz som takto opravene vodomery uctovala ako material (u. 111), nakolko pre nas to znamena material, ktory mozno pouzit pri montazi. A zaroven som tak mala prehlad o pocte takychto vodomerov na sklade. Moja otazka je: aky je vas nazor na takyto postup? Na fakture je jasne napisane oprava a overenie, a teda znie to cisto ako sluzba... Je lepsie to uctovat rovno do nakladov ako sluzbu? Alebo mozno tento postup upravit vo vnutropodnikovej smernici? Prosim poradte...