Zavrieť

Porady

započítavanie odbornej praxe

Mám kolegu ktorý pracuje ako MOV na našej skole uz od roku 1996 a má pedagogické minimum, ktoré začal študovať dva roky po nástupe do zamestnania podľa podmienky v pracovnej zmluve. Naša pamistka mu za účelom započítania praxe na účely zaradenia do platového stupňa odrátala z celkovej dĺžky odrobených rokov odrátala 5 rokov. Takže na rozhodnutí o plate má započítaných len 9 rokov.
Mám ďalšieho kolegu ktorý nastúpil do práce v r. 2001 má tiež pedagogické minimum, ktoré začal študovať tak isto podľa podmienky v pracovnej zmluve do dvoch rokov. Tomuto kolegovi sa ale z celkovej dĺžky praxe nič neodrátalo a na rozodnutí o plate má započítaných 8 rokov.
Môže mi niekto prosím vysvetliť alebo pomôcť sa zorientovať v zákonoch prečo? Prečo sa jednému odratávajú roky a druhému nie? Na vysvetlenie od tejto pracovníčkčy som dostala odpoveď. "ja som nič v zákonoch o tom nenašla a takto to spravila tá pani čo tu robila predomnou. Ja stym nič nemám."
Usporiadat
FugAn FugAn

FugAn je offline (nepripojený) FugAn

Manželka potrebuje pre zamestnávateľa vypočítať predchádzajúcu prax. Robila od 15.7.96 do 30.11.08 u predchádzajúceho zamestnávateľa. Od 27.11.04 do 10.6.05 poberala materské, od 11.6.05 do 2.9.07 rodičovský príspevok. Zaratáva sa materské aj RP do praxe. Zamestnávateľ to potrebuje k SMK (systému manažerstva kvality).
susann2 susann2

susann2 je offline (nepripojený) susann2

FugAn Pozri príspevok
Manželka potrebuje pre zamestnávateľa vypočítať predchádzajúcu prax. Robila od 15.7.96 do 30.11.08 u predchádzajúceho zamestnávateľa. Od 27.11.04 do 10.6.05 poberala materské, od 11.6.05 do 2.9.07 rodičovský príspevok. Zaratáva sa materské aj RP do praxe. Zamestnávateľ to potrebuje k SMK (systému manažerstva kvality).
Áno, na jedno dieťa možno započitať prax najviac tri roky.
janaZH janaZH

janaZH je offline (nepripojený) janaZH