Zavrieť

Porady

vyhodene peniaze za studium

Ahojte...neviem ci mi bude z Vas niekto schopny poradit,ale jedna sa o to,ze uz druhy rok chodim na vysoku skolu,studujucu distancnou (samostudium) formou.je to forma ktora sa plati,doteraz som zaplatil 44 tisic za styri semestre kongresu (neziskova org.),ktory ma rovnaku adresu a ako univerzita.to by bolo vsetko v pohode,lenze az teraz zistila univerzita,ze kongres od nas vybera peniaze a oni o tom nevedeli a jednoducho nam poslali list,ze sa od toho distancuju...a zrusili distancnu formu na externu,co mne ako pracujucemu nevyhovuje,lebo treba navstevovat skolu stvrtok,piatok i sobotu.tak sa chcem opytat,ci je to nejak pravne napadnutelne...daju sa v tom podniknut nejake kroky,lebo 44 tisic je uz pre mna dost velka suma zbytocne vyhodena, da sa povedat von oknom.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    majro28 Pozri príspevok