Zavrieť

Porady

Poraďte prosím

Pekný večer prajem. Možno moja téma ani nebude sem patriť, ale nevedela som ju kam zaradiť. Ak tak je, tak prosím o prepáčenie. Prosím Vás, poraďte mi v nasledovnom: jeden známy je v riadnom prac. pomere. Pracuje ako opravár lodí. Teraz zamestnávateľ žiada, aby si vybral živnosť a poprosil ma, aby som mu viedla účtovníctvo (ovládam JÚ). Aké bude mať on - aj ja povinnosti? Stačí raz mesačne vystaviť fa? A ak áno, tak koľko pýtať? Prosím Vás poraďte. Ďakujem pekne
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    mysimis je offline (nepripojený) mysimis

    obyčajný človiečik mysimis
    Závislú činnosť nie je možné robiť na živnostenský list.

    mysimis je offline (nepripojený) mysimis

    obyčajný človiečik mysimis
    Pozri si §1 zákonníka práce, kde sa popisuje čo je vlastne závislá práca. Mám podozrenie, že to čo chce zamestnávateľ od Tvojho známeho bude závislá práca a na to môže doplatiť aj Tvoj známy. Ja na jeho mieste by som to nerobila.

    abel je offline (nepripojený) abel

    abel