Zavrieť

Porady

ktorý softvér si mám vybrať???

ahoj, vie mi niekto poradiť aký účtovný program by bol pre mňa vhodný?
Potrebujem Pú, Jú aj Mzdy, v Jú budem viesť 1 firmu, v Pú 2 a Mzdy asi pre 10 zamestnancov. Som začiatočník, s krosom mám nejaké skúsenosti, no neviem ... poradí mi niekto???
vopred ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misomiso je offline (nepripojený) misomiso

    misomiso
    Vies ako by som si vyberal ja dnes? Skusil by som obvolat technicku podporu vsetkych vyrobcov softveru. Iba tak - akoze dobry den, prepacte, chcem kupit a testujem, ci sa k vam da dovolat. Skratka - ci ti to nebude prehravat 20 min hudbu a potm ti to podakuje za zavolanie.

    Mozem ti usetrit namahu v pripade Stormwaru (soft Pohoda) lebo tam sa dovolat urcite neda.

    zuzugali je offline (nepripojený) zuzugali

    zuzugali