Zavrieť

Porady

Ahojte, som začiatočník

volám sa Andrea a zatiaľ sa len "učím" orientovať sa na stránke Porady. Aj pridať príspevok je pre mňa výkon . Som SZČO a vediem účtovníctvo 1 vačšej a 2 malým firmám. Zatiaľ ma to baví, aj keď teraz je makačka. A preto je super, že máme takúto pomoc - na problém viac pohľadov.

Ešte jedna vec: teraz mi už dvaja ľudia vraveli, že do 15.2. niečo treba podať na DÚ v súvislosti s daňami. Čo je to? Mňa s týmto dátumom napadla len žiadosť o ročné zúčtovanie dane.
Prajem všetkým pekný deň.
Usporiadat
Zita5 Zita5

Zita5 je offline (nepripojený) Zita5

Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viac
ada.j Pozri príspevok
Zaujímavá diskusia. Upozorňujem, že sa ani nesťažujem ani nechválim. Len som sa chcela predstaviť. Na druhej strane - predstavili ste sa aj vy. Pohodička pri kávičke.
Vítajte na Porade a netreba sa dať odradiť pár príspevkami .
0 0
Janurka Janurka

Janurka je offline (nepripojený) Janurka

Andrejka, predsa ešte: do toho termínu odvod dane vybratej zrážkou v mesiaci 1/09 /zák. 595/2003-§43/ a odvod preddavku na zabezpečenie dane /§44/.
0 0
jaja99 jaja99

jaja99 je offline (nepripojený) jaja99

Janurka Pozri príspevok
Andrejka, predsa ešte: do toho termínu odvod dane vybratej zrážkou v mesiaci 1/09 /zák. 595/2003-§43/ a odvod preddavku na zabezpečenie dane /§44/.
Súhlasím + pri zabezpečení dane je povinnosť oznámiť túto skutočnosť daňovému úradu.
0 0
branislavp branislavp

branislavp je offline (nepripojený) branislavp

Zoltán Kovács Pozri príspevok
V pohode, veď ani ja som nemyslel to v zlom.

P.S. Nabratie roboty na rohy, toľko koľko zvládne, alebo toľko z ktorej ceny sa dá vyžiť.
Ahoj Zolo, v príspevku si písal o všeličom, ale zabudol si privítať novú poraďáčku Andrejku, naprav to. Ďakujem.
0 0
branislavp branislavp

branislavp je offline (nepripojený) branislavp

ada.j Pozri príspevok