Zavrieť

Porady

Usporiadat
Martina80 Martina80

Martina80 je offline (nepripojený) Martina80

Toto je kaktus?????

0 0
Zuzana2 Zuzana2

Zuzana2 je offline (nepripojený) Zuzana2

Zuzka, neskoro, ale predsa som sa pozrela na tvoj nádherne rozkvitnútý kaktus. Moja svokra býva v bytovke, kde na chodbe majú kaktusy. Ani veľmi teplo - ani veľmi zima. Kvitnú im tak, že to až nie je možné. A keď som sa svokry pýtala, ako je to možné - povedala, že to je asi vyrovnanou teplotou. Inak ja mám doma kaktusy - dcérine, ale nevieme sa o ne starať. Už nám zopár vyhynulo. Prijala by som nejaké pestovateľské rady. Ako často ich polievať, či aj hnojiť, či polievať do misky alebo na hlinu .......
Vopred ďakujem.
0 0
vema vema

vema je offline (nepripojený) vema

Vlani mi takto kvitli a tento rok už maju puky.Len tak pre radosť...
Kaktus.JPG  
kaktus oranžový JPG.JPG  
kaktus ž.JPG  
1/1
1 0
vema vema

vema je offline (nepripojený) vema

Ešte napíšem Zuzane,ako sa o kaktusy starám. Ja som len amatér,ale dodržiavam určité zásady a celkom to ide.Mám asi 40 kaktusov.Od novembra do marca sú v chladnejšej miestnosti,chodba, pivnica, kotolňa.Bez polievania, nemusia mať veľa svetla - teplota cca 15 stupňov.V marci ich premiestnim do kuchyne/južná strana,západná strana/ na parapetu.Oprášim ich a polejem odstátou vodou.Keď je horúce slnko na nejaký čas ich zatienim,kým si zvyknú.Polievam ich podľa toho, ako je teplo.Keď stále svieti slnko a je teplo,tak 1x týždenne ak je zamračené, tak 1x za dva týždne.Polievam z vrchu,počkám kým sa dobre nasaje a zvyšnú vodu z misky vylejem.Prihnojujem tak l x za mesiac hnojivom na kaktusy.Aby kvitli,je rozhodujúce to premiestnenie do chladnej miestnosti a nepolievať.Keď ich premiestňujem,niektoré už majú puky,iné kvitnú neskoršie.Zasadené ich mám v zemine na kaktusy/dostať kúpiť/.
0 0
Hankagirl Hankagirl

Hankagirl je offline (nepripojený) Hankagirl

Učím a študujem. :o)