Dobrý deň,
chcela by som Vás touto cestou poprosiť o radu v nasledovnom probléme. Pred mesiacom som kupila obývačkovú stenu. No keď ju doniesli (zmontovanú), všimli sme si, že obal jednej zo skríň je poškodený a premčený. Nasledovne sa ukázalo, že aj doska skrine, ktorá slúži ako podpera je navlhnutá, kraje su otlačené a roh je otrhnutý (viď priložené obrázky). Ineď sme kontaktovali vedúceho, na ktorého nám dal číslo šofér, ktorý doniesol tovar a ktorý nechcel vziať skriňu naspäť do predajne, lebo vraj má iné zákazky, ktoré musí vybaviť. Bolo nám prisľúbené, že skriňu vymenia. Reklamáciu sme boli vybavovať násladne na druhý deň aj osobne v predajni a taktiež nám bolo povedané, že tovar vymenia. No po 2 týždňoch nám volali z predajne, že z výroby poslali len konkrétnu dosku, po ktorú si tam máme zájsť na predajňu (napriek tomu, že dovoz pôvodnej skrine sme uhradili prepravnej službe a prevozom čo i len tej dosky by nám vznikli len ďalšie náklady na prepravu, nakoľko sa nezmestí do osobného auta). Ako sme si všimoli, predmetná doska je pripojena ku zvyšku skrine pomocou skrutiek, ale vyzerá to aj na lepený spoj. Predpokladám, že pri demontáži môže dojsť k poškodeniu zvyšku skrine čím mi automaticky padne reklamácia. Sme vôbec povinní si sami opravovať poškodený tovar? Navyše ako už bolo spomínané tovar doniesli v zmontovanom stave a nie je k nemu priložený ani návod na montáž. Môžu moju reklamáciu vybaviť takýmto spôsobom? Môžem odmietnuť prevziať danú dosku bez toho, aby ma neodbili, že reklamácia je týmto vybavená?