Zavrieť

Porady

reklamácia kočíka

chela by som o niekoho poprosiť o radu kto sa rozumie reklamáciam. V roku 2008 v decembri som zakúpila kočík v hodnote 10. 000SK/301260,0€. Asi v marci cca 3 mesiace od používania kočíka som dala 1 x reklamovať rozpáranie príručnej tašky + rozpáranie látky na odkladanie vecí pod kočík, reklamáci prebehla v poriadku, no asi o mesiac sa mi rozpárali látky znova, reklamáciu síce vybavili ale s reptaním, po ďalšom používaní sa to rozpáralo znova, to už majiteľ hundral ale asi po 3 týždňoch mi to prešili s novou látkou, no čo by čert nechhcel kočík kde dieť leží sa na boku i v ležiacej časti rozpáral, sľúbili mi novú výmenu lôžka, že to musia objednať, no mne sa ešte táto reklamácia ani nevybavila a už sa mi pára kočík zase v inej časti, materiál je totiž podobný ako panama ako náhle vznikne malá dierka pára sa to ostošesť, to isté mámaj s dážnikom na kočík je to rovnaký materiál a neustále sa to pára, preto sa chcem spýtať čo potom ked sa to bude párať po 2 ročnej záručnej dobe keď už teraz vidím, že materiál nezodpovedá kvalite a cena kočíka si myslím, že nie je tiež malá, vie mi niekto poradiť? za všetky rady vopred ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    pystolka je offline (nepripojený) pystolka

    pystolka
    v prípade opätovne sa vyskytnutých vád po oprave alebo pre väčší počet vád, pre ktoré nemôžete vec riadne užívať máte právo na výmenu veci alebo právo odstúpiť od zmluvy(§623 OZ). Opätovne odporúčam obrátiť sa na predajcu, že sú na veci vady a nečakať, pretože po uplynutí dvoch rokov už nič nezmôžete, keďže sa jedná o prekluzívnu lehotu.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.