chela by som o niekoho poprosiť o radu kto sa rozumie reklamáciam. V roku 2008 v decembri som zakúpila kočík v hodnote 10. 000SK/301260,0€. Asi v marci cca 3 mesiace od používania kočíka som dala 1 x reklamovať rozpáranie príručnej tašky + rozpáranie látky na odkladanie vecí pod kočík, reklamáci prebehla v poriadku, no asi o mesiac sa mi rozpárali látky znova, reklamáciu síce vybavili ale s reptaním, po ďalšom používaní sa to rozpáralo znova, to už majiteľ hundral ale asi po 3 týždňoch mi to prešili s novou látkou, no čo by čert nechhcel kočík kde dieť leží sa na boku i v ležiacej časti rozpáral, sľúbili mi novú výmenu lôžka, že to musia objednať, no mne sa ešte táto reklamácia ani nevybavila a už sa mi pára kočík zase v inej časti, materiál je totiž podobný ako panama ako náhle vznikne malá dierka pára sa to ostošesť, to isté mámaj s dážnikom na kočík je to rovnaký materiál a neustále sa to pára, preto sa chcem spýtať čo potom ked sa to bude párať po 2 ročnej záručnej dobe keď už teraz vidím, že materiál nezodpovedá kvalite a cena kočíka si myslím, že nie je tiež malá, vie mi niekto poradiť? za všetky rady vopred ďakujem.