Zavrieť

Porady

Reklamacia telefonu

Dobrý deň, potreboval by som poradiť ohľadom reklamácie mobilného telefónu. Pred pol rokom som si kúpil mob. telefón a po 4 mesiacoch sa objavila chyba na displeji. Po oprave som ho používal 3 dni a zase sa objavila ta istá chyba. Po oprave je na tom zase chyba ale už je iná (je to už tretíkrát, že ho beriem naspäť do servisu). Môžem odstúpiť od zmluvy a vypýtať si naspäť peniaze?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    čo ma tvoj príspevok spoločné s témou do ktorej si ho umiesnil ?
    ( Účtovníctvo, dane, právo, BOZP > Obchodné právo, Európske normy, BOZP, PO )

    Nabudúce trochu porozmýšľaj , kde sa tematicky otázka hodí , prípadne pozri v či sa už podobná otázka archíve nenachádza .
    Tu nájdeš odpovede ( vyhľadávač : "reklamácia mobil" )
    http://www.porada.sk/search.php?searchid=7690448

    Odpoved na tvoju otázku : nie, musí ísť 3x o tú istú chybu .

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.