Zavrieť

Porady

Reklamácia - výmena tovaru

Pekný deň. Potrebujem poradiť ohľadom reklamácie. Zákazníčke som poslala tovar na dobierku. Zaplatila mi ho ale nechcela to čo som jej poslala, mala na mysli niečo iné. Tak sme sa dohodli že jej to vymením za iný tovar ale je v rovnakej cene. Ako to teraz mám urobiť? K vrátenému tovaru spolu s faktúrou mám vystaviť dobropis a poslať jej novú faktúru s opraveným tovarom, ktorý však už nezaplatí? Bude to tak správne? Zbytočne by som jej vracala peniaze a znova tú istú sumu účtovala. Alebo ako to mám urobiť? Alebo si mám len faktúru čo som jej vystavila predtým opraviť? Neviem ako to mám urobiť. Treba vypísať aj reklamačný protokol? Ďakujem. Robím si JU a nie som platca dph.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Reklamácia - výmena tovaru

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.