Zavrieť

Porady

Reklamácia obuvi Humanic

Ahojte,
môj priateľ si kúpil zimnú obuv za 60 €. Po cca. dvoch mesiacoch sa mu začala odlupovať podrážka. Len tak na okraj poznamenám, že druhá obuv od Humanicu má tú istú vadu , len tú si opravil sám, nakoľko si nemohol dovoliť čakať na opravu v Humanicu 30 dní.
Po troch týždňoch mu opravili obuv, len on to nechcel prevziať, lebo obuv bola od lepidla a mimochodom bolo vidno, že sa už zase začal odlupovať. Tak mu povedali, že mu to pošlú poštou. Nechceli mu vrátiť ani peniaze ani výmenu neboli ochotní spraviť. Keď obuv zase dá na opravu, a zase čaká 30 dní, tak už pomaly ani nebude zima, tak ani nevyužije zimnú obuv.
Pozerala som reklamačný list....podľa mojich vedomostí vadu výrobku, alebo čo vlastne reklamuje kupujúci mal vyplniť on, a nie predavačka.
Cena na reklamačnom liste sa nezhodovala s cenou na doklade o zakúpení!Bolo tam 42 € namiesto 60!!! A tiež mu zobrali originál doklad, čo ale podľa zákona nemali, ak dobre viem.
Čo robiť v takom prípade? Nemá právo na výmenu alebo vrátenie peňazí? Musí znovu reklamovať výrobok aspoň 3 krát?
Poraďte!!!
Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Reklamácia obuvi Humanic

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.