Zavrieť

Porady

MRP - skolenie

ahojte, je tu niekto z Košíc, kto robí v MRP? a bol ochotný ma zaškoliť?

ďakujem
Usporiadat
pyton pyton

pyton je offline (nepripojený) pyton

Oficiálne to v Košiciach MRP nerobí, to sa potom divím?
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
lenkak lenkak

lenkak je offline (nepripojený) lenkak

Lenka
Ja síce robím v MRP (JU, PU, Mzdy pod Win.) ale nie som z Košíc, keď niečo nebudeš vedieť tak napíš otázku, tu sa nájde kopec ľudí, ktorí Ti na ňu radi odpovedia.
0 0
Luna Luna

Luna je offline (nepripojený) Luna

Podľa mňa ti žiadne školenie nedá toľko,koľko ti dajú ľudia tu na porade.Niekedy som aj ja chcela ísť na školenie MPR.,potom som to vzala.90% ľudí sa MRP naučilo ovládať s priloženého mauálu,alebo len jednoduchým kliknutím.Je nás tu dosť čo robíme s MRP.Neboj nie je to také hrozné ako sa to zdá.
0 0
adam adam

adam je offline (nepripojený) adam

Tiež som samouk, a keď mám nejakú nejasnosť, tiež sa pýtam na porade, zatiaľ mi bolo vždy dobre a zrozumiteľne vysvetlené....
0 0
pingino pingino

pingino je offline (nepripojený) pingino

pyton
Oficiálne to v Košiciach MRP nerobí, to sa potom divím?
Predajcom MRP v Kosiciach je firma Nodas, Ing.Cech. Sidli na Letnej ul. c.40. Ja mam s nim dobre skusenosti.
0 0
ALDA ALDA

ALDA je offline (nepripojený) ALDA

stará mama, matka, manželka
Robím v MRP už niekoľko rokov, ale prešla som v marci na Windows, mala som
problém so mzdami a nevedeli mi pomôcť, pretože tvorca miezd stále telefonoval, musela som na to prísť po útrapach sama Ale už to je OK
Školenia mi tiež nepomáhajú. Okram Aurusu, tam je to iné, školia a posielajú novely dokonca v predstihu. Môj názor je, že s každým programom sa treba pohrať a skamarátiť. Ak niekto pracuje v MRP Windows, nech mi napíše svoje skúsenosti, pretože mám dojem, že ešte nie je tzv. vymakaný.

Príjemný deň

Hela
0 0
lenkak lenkak

lenkak je offline (nepripojený) lenkak

Lenka