Zavrieť

Porady

Reklamácia poštových služieb

Sestra posielala poštou v balíku sklenené predmety. Pred odoslaním boli v poriadku, riadne ich zabalila do papiera a bublinkovej fólie. Na pošte priplatila za krehkosť a napriek tomu bol obsah zásielky po doručení poškodený (sklo prasklo). Dá sa to reklamovať? Aké sú jej práva a aký je postup? Ovplyvní výsledok reklamácie fakt, že balík nebol poistený?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Mária27 je offline (nepripojený) Mária27

    Mária27
    Ak bol obsah balíka poškodený, adresát mal do dvoch dní po prevzatí balíka ísť na poštu a spísať zápisnicu o poškodení, priložiť obal a obsah balíka s uvedením, ako bol obsah zaistený. Mohol žiadať náhradu škody.

    Poistenie balíka má význam pre výšku náhrady za balík. Za nepoistený balík sa vypláca náhrada len podľa váhy, aj keď je cena vyššia. Za poistený balík sa platí skutočná hodnota (dokázaná), najviac však do výšky poistenia.

    Reklamácia poštových služieb

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.