Zavrieť

Porady

Ako si najst pracu, ked vsetky ponuky "zlyhali"?

Mám 20r., maturitu gymnázium, externe študujem podnikanie....

Po 18tke sme pracovali na zivnost nejaky cas, zivnost upadla....Pracoval som v callcentre, a aj to na dohodu....Za posledne 3-4 mesiace som bol na cca 40tich pohovoroch..... Rady ako pohovor zvladnut mam, myslim ze v tom problem nie je, pohovory zvladam bez problemu...

Odpoved - ozveme sa tym ktori postupuju, vysledok - ozvali sa mi asi z 5rich pohovorov, ze som neuspel, z ostatnych ma ani nekontaktovali....

Momentalne som dobrovolne nezamestnany, na UP by mi ponukli umyvanie riadov ci podobnu pracu, s tym sa neuzivim. Byvam na byte so spolubyvajucimi, ubytovanie 200€, dalej strava, ucty atd.....

Neviete, v "com" by mohol byt problem? Alebo kde hladat pracu? Internetove portaly s ponukami prac poznam snad lepsie ako seba, noviny s inzeratmi tiez...Som uz celkom zufaly, da sa povedat...

Dakujem za kazdu radu....
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Gabi03 je offline (nepripojený) Gabi03

    Gabi03
    Treba vydržať a hľadať ďalej. Ako študentovi externého štúdia nie si pre veľa zamestnávateľov zaujímavý. Možno teraz by si si mal nájsť najmä nejakú prácu. Po ukončení štúdia budeš mať niekoľko dverí otvorených navyše.

    7iro je offline (nepripojený) 7iro

    7iro
    Ďakujem...