Zavrieť

Porady

Reklamacia

Dobrý deň,keďže s tým nemám skúsenosti pýtam sa .Reklamovala som zivotnu poistku RAPID LIFE na zaklade poplatku,ktory som mala mesacne platit k splatke a to bezdovodne.Zatial sa mi neozvali a lehota 30 dni uplynie 8.4.2009.Ak mi dovtedy nic nepride,aky je dalsi postup?Tympadom je platne to,ze dany poplatok platit nemam?Dakujem Vam vsetkym za odpoved vopred.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Chobot je teraz online Chobot

    Chobot
    Sindy201 Pozri príspevok
    Dobrý deň,keďže s tým nemám skúsenosti pýtam sa .Reklamovala som zivotnu poistku RAPID LIFE na zaklade poplatku,ktory som mala mesacne platit k splatke a to bezdovodne.Zatial sa mi neozvali a lehota 30 dni uplynie 8.4.2009.Ak mi dovtedy nic nepride,aky je dalsi postup?Tympadom je platne to,ze dany poplatok platit nemam?Dakujem Vam vsetkym za odpoved vopred.
    Sindy, na Rapid je tu celá téma. SKôr, než zadáš novú tému, pohľadaj v porade, či podobnú nenájdeš. Preto požiadaj moderátora, aby tvoju otázku presunul to témy o Rapide:

    http://www.porada.sk/t81694-p41-prep...venskej-p.html

    alaya1 je offline (nepripojený) alaya1

    alaya1
    Ahojte. prosim o radu. reklamovala som sluzbu- zateplenie balkona. Reklamaciu som poslala postou, doporucenkou, plus emailom na dve emailove adresy.
    Preslo 30 dni a mne sa firma na reklamaciu neozvala. Co ma robit dalej, ako postupovat, ked to ignoruju?

    Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

    Stanislav 1975
    alaya1 Pozri príspevok
    Ahojte. prosim o radu. reklamovala som sluzbu- zateplenie balkona. Reklamaciu som poslala postou, doporucenkou, plus emailom na dve emailove adresy.
    Preslo 30 dni a mne sa firma na reklamaciu neozvala. Co ma robit dalej, ako postupovat, ked to ignoruju?
    jednoznačne treba osloviť so sťažnosťou Slovenskú obchodnú inšpekciu a keď neuspeješ, tak potom už len súd...

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Sindy201 Pozri príspevok
    Dobrý deň,keďže s tým nemám skúsenosti pýtam sa .Reklamovala som zivotnu poistku RAPID LIFE na zaklade poplatku,ktory som mala mesacne platit k splatke a to bezdovodne.Zatial sa mi neozvali a lehota 30 dni uplynie 8.4.2009.Ak mi dovtedy nic nepride,aky je dalsi postup?Tympadom je platne to,ze dany poplatok platit nemam?Dakujem Vam vsetkym za odpoved vopred.
    V pond. 4.5 TV Markíza- Paľba-

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.