Zavrieť

Porady

EXISTUJE NIECO AKO KRIZA V MEDZINARONEJ KAMIONOVEJ DOPRAVE ?

Ahojte poradáci ,,,,

prosím Vás vie mi niekto vysvetliť ako je to možné, že všade počúvame, že dopravcovia majú málo zákaziek,,,,

skúsil som si kliknúť na burzu nákladov www(bodka)timocom(bodka)sk a je tam v priemere 20 000 ponúk prepravy denne ,,,

kde je potom problém ? nieje to náhodou tak že dopravcovia nevedia akú sumu si pýtať za jednu prepravu ?, pretože vobec tomu nerozumiem,,,,
Naposledy upravil maiky : 17.04.09 at 21:22
Usporiadat
jar88 jar88

jar88 je offline (nepripojený) jar88

danushka Pozri príspevok
A vieš ktorých silnejších som mala namysli?
Takých, ktorí vedia vymôcť svoje pohľadávky.
Keby sa tí silnejší mali spoliehať na naše súdnictvo, tak už dávno popadajú na hubu.
A háá, takže tie silnejšie ešte len v druhej vlne klakajú, ale ešte nepadajú na hubu, vďaka tomu, že sa nespoliehajú na naše súdnictvo.
---------------------------------------------
A čo to vlastne v tvojom podaní znamená, že "silnejšie krachujúce kľakli".?
0 0
danushka danushka

danushka je offline (nepripojený) danushka

jar88 Pozri príspevok
A háá, takže tie silnejšie ešte len v druhej vlne klakajú, ale ešte nepadajú na hubu, vďaka tomu, že sa nespoliehajú na naše súdnictvo.
---------------------------------------------
A čo to vlastne v tvojom podaní znamená, že "silnejšie krachujúce kľakli".?
Jardo, ten kto robí v doprave a špedícii veľmi dobre vie o čom píšem a nepadá mi napamäť zoširoka to tu rozoberať.
Neviem prečo chceš rozpitvávať riadky z pred dvoch rokov a tie nové. Ak máš čo povedať z vlastnej praxe o tejto problematike, tak daj, ak nemáš, tak si daj pivko na teraske a spokojne si odfúkni, že Ťa takéto útrapy obišli v Tvojom podnikaní a darí sa Ti.
1 0
jar88 jar88

jar88 je offline (nepripojený) jar88

danushka Pozri príspevok
Jardo, ten kto robí v doprave a špedícii veľmi dobre vie o čom píšem a nepadá mi napamäť zoširoka to tu rozoberať.
Neviem prečo chceš rozpitvávať riadky z pred dvoch rokov a tie nové. Ak máš čo povedať z vlastnej praxe o tejto problematike, tak daj, ak nemáš, tak si daj pivko na teraske a spokojne si odfúkni, že Ťa takéto útrapy obišli v Tvojom podnikaní a darí sa Ti.
Mne sa len nepáči to zámerné zovšeobecňovanie.
Píšete tu, že sa neoplatí, ale robíte to.
--------------------------------------------------------
Ja si myslím, že práve teraz je ta správna doba pre tých, čo majú nejaký ten kapitál a radi by začali s kamiónovou dopravou. Konkurencia je vyplonkovaná a tesne pred kľaknutím.
Pritom sa dá neuveriteľne lacno kúpiť dobrú mašinu a jasné že aj náves. No a skúsení kozáci, naviac nezaťažení lízingom, majú cenovo navrch a môžu si dovoliť aj nejaký ten zisk.
0 0
danushka danushka

danushka je offline (nepripojený) danushka

jar88 Pozri príspevok
Mne sa len nepáči to zámerné zovšeobecňovanie.
Píšete tu, že sa neoplatí, ale robíte to.
--------------------------------------------------------
Ja si myslím, že práve teraz je ta správna doba pre tých, čo majú nejaký ten kapitál a radi by začali s kamiónovou dopravou. Konkurencia je vyplonkovaná a tesne pred kľaknutím.
Pritom sa dá neuveriteľne lacno kúpiť dobrú mašinu a jasné že aj náves. No a skúsení kozáci, naviac nezaťažení lízingom, majú cenovo navrch a môžu si dovoliť aj nejaký ten zisk.
No a to je to, že si to len myslíš.
Opýtaj sa takých veľkých slovenských dopravcov ako je CHEDOS, HUDOS, HERMES atď., ktoré sú dvornými dopravcami priamo pre fabriky ako sa im darí.

Mohla by som tu pricapiť ukážkovú šablónu jedného kamiónu, koľko km musí mesačne odjazdiť aby vyrobil na najzákladnejšiu réžiu /mzdy, diéty, daň z MV, mýto, PHL/ a presne na tú réžiu, nehovoriac o splátke leasingu treba nájsť pravidelnú robotu, aby autá nestáli len tak na parkovisku. Potom nezabudni prirátať úplne bežnú údržbu, veď aj nové leasované auto takú potrebuje, och zabudla som na DPH a služby ekonóma, súdne ťahanice pri vymáhaní platieb.
Potom ešte preraziť v neúprosných tendroch, kde konkurencia podráža ceny za ktoré sa fakt nedá jazdiť.
No a aby som nezabudla na veľmi dobrých a jazykovo zdatných dispečerov po ktorých je hlad a je ich ako šafranu, takže si ich spoločnosti ,,kradnú", pretože sú nad zlato, majú kontakty, majú obchody a vedia autá krútiť a takých treba aj zaplatiť.
To je ešte vcelku malina, ak sa tie autíčka krútia vrámci EÚ, ak sa dopravca dá na cestu exportov a importov z a do tretích krajín, to už je len parádička hraničiaca so srdcovým infarktom, ale hlavne že je dobre zaplatená...

Nerozumiem ako to celé funguje. Vlastne rozumiem, v doprave prežije len ten, kto má silné kontakty na príliv práce, kontakty na pravidelné úhrady za poskytnuté služby a ochotných vodičov, ktorí vďačne budú jazdiť za almužnu s hemeroidmi a zlatou žilou.

Možno práve Ty Jardo toto všetko zvládneš a dáš nám takto o dva roky vedieť, že toto je to pravé orechové.
Naposledy upravil danushka : 03.05.11 at 13:17
1 0
jar88 jar88

jar88 je offline (nepripojený) jar88

danushka Pozri príspevok
No a to je to, že si to len myslíš.
Opýtaj sa takých veľkých slovenských dopravcov ako je CHEDOS, HUDOS, HERMES atď., ktoré sú dvornými dopravcami priamo pre fabriky ako sa im darí.
Viem ako sú na tom a to ani nemusím s nimi byť v kontakte. Jednoducho vsadili na jednu kartu a čo teraz?

Mohla by som tu pricapiť ukážkovú šablónu jedného kamiónu, koľko km musí mesačne odjazdiť aby vyrobil na najzákladnejšiu réžiu /mzdy, diéty, daň z MV, mýto, PHL/ a presne na tú réžiu, nehovoriac o splátke leasingu treba nájsť pravidelnú robotu, aby autá nestáli len tak na parkovisku. Potom nezabudni prirátať úplne bežnú údržbu, veď aj nové leasované auto takú potrebuje, och zabudla som na DPH a služby ekonóma, súdne ťahanice pri vymáhaní platieb.
Potom ešte preraziť v neúprosných tendroch, kde konkurencia podráža ceny za ktoré sa fakt nedá jazdiť.
No a aby som nezabudla na veľmi dobrých a jazykovo zdatných dispečerov po ktorých je hlad a je ich ako šafranu, takže si ich spoločnosti ,,kradnú", pretože sú nad zlato, majú kontakty, majú obchody a vedia autá krútiť a takých treba aj zaplatiť.
To je ešte vcelku malina, ak sa tie autíčka krútia vrámci EÚ, ak sa dopravca dá na cestu exportov a importov z a do tretích krajín, to už je len parádička hraničiaca so srdcovým infarktom, ale hlavne že je dobre zaplatená...

Nerozumiem ako to celé funguje. Vlastne rozumiem, v doprave prežije len ten, kto má silné kontakty na príliv práce, kontakty na pravidelné úhrady za poskytnuté služby a ochotných vodičov, ktorí vďačne budú jazdiť za almužnu s hemeroidmi a zlatou žilou.

Možno práve Ty Jardo toto všetko zvládneš a dáš nám takto o dva roky vedieť, že toto je to pravé orechové.
Zaujímavý postreh danushka, predsa je ta kríza na niečo dobrá. Tu na západe sme vedeli už pred krízou, že podnikanie je hlavne o tom, čo si práve popísala a nie o nenažratých podnikateľoch.
No a celé to stojí a padá na dobre zaplatených, alebo skôr správne motivovaných šikovných ľuďoch.
No a viem si predstaviť aj spojenie šikovných dispečerov so šikovnými šoférmi bez zlatej žily.
----------------------------------
Trošku nerozumiem tomu poslednému odstavcu.
Ale vlastne rozumiem. Zlý, zlý podnikatelia. Jednoducho zdierači a vykorisťovatelia pracujúcej triedy.
----------------------------------
No a ešte doplním.
Spomenula si, že je ťažké podnikať v doprave. Že máte finančné náklady, lízingi, dane, poplatky a podobne, ale buď rada, že už nemusíš špekulovať nad povoleniami. Ešte pred pár rokmi to povolenie za 100 Kčs (napr. Rakúsko) rozhodovalo, či splatíš 5.000.000 Kčs, alebo nesplatíš a prídeš o všetko, bez ohľadu na to, či si schopný, alebo nie.
0 0
duves duves

duves je offline (nepripojený) duves

Niekto
jar88 Pozri príspevok
Zaujímavý postreh ........, predsa je ta kríza na niečo dobrá. Tu na západe sme vedeli už pred krízou, že podnikanie je hlavne o tom, čo si práve popísala a nie o nenažratých podnikateľoch.
No a celé to stojí a padá na dobre zaplatených, alebo skôr správne motivovaných šikovných ľuďoch.
No a viem si predstaviť aj spojenie šikovných dispečerov so šikovnými šoférmi bez zlatej žily.
No aha! Riaditel zemegule čo inde potiera, tu tvrdí.
Ty si ako ten kral z tej rozpravky: "Odvolavam co jsem sliboval a slibuji, co jsem odvolal"
0 0
gabriella1981 gabriella1981

gabriella1981 je offline (nepripojený) gabriella1981

prajem vsetky pekny den, prosim o pomoc, s manzelom chceme prevzat kamionovu dopravu, 70 kaminou, firma funguje od roku 1991, momentalne majitela sa tomu uz nechcu venovat, su uz vo veku kedy uz chcu mat pokoj, a nam ponukly firmu, s manzelom chceme v tomto podnikat, len neviem ako sa viviji trh na slovenku co sa tyka prepravi, moze mi tu nekdo pomoc, a poradit, najde sa tu nekdo, dakujem za odpoved s pozdravom gabi
0 0
Litoš Litoš

Litoš je offline (nepripojený) Litoš

Dobrý den jsme dopravní a spediční firma,dopravu provozujeme od roku 1993.Máme veškeré zkušenosti co se týká dopravy.Pokud má paní ještě zájem v pomoci co se týká převzetí firmy z 70 kamiony jsme jí k dispozici.Jsme schopni jí zajistit vytížení na auta a veškerou pomoc na rozjetí své firmy.Budu se těšit na případnou spolupráci s pozdravem Litošová tel.+420 733 835 894
0 0

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať