Zavrieť

Porady

Problémy s PC

Viki Viki

Viki je offline (nepripojený) Viki

žena
Posledné 2 týždne sa mi samovoľne vypína PC - v čase keď na ňom nepracujem. Po vypnutí sa už nereaguje na nič.
Po odpojení zo siete (od napätia) a znova pripojení sa už dá zapnúť. O 2-3 dni sa znova z ničoho-nič vypne.
Prosím o radu PC zdatných poraďákov v čom môže byť problém?
Ďakujem.

Prajem pekný deň
Viera
Usporiadat
alex1 alex1

alex1 je offline (nepripojený) alex1

Ďakujem nie som z Košíc. A jedná sa o úpne nový počítač. Robím to cez F1, ale nebaví ma to. Preto to riešim. Môže to súvisieť s nižším napätím o ktorom som písala v skorších príspevkoch?
0 0
Freddy Freddy

Freddy je offline (nepripojený) Freddy

Hm, teoreticky môže byť dôvodom nízke napätie - aké je nízke? Trebalo by vyskúšať niekde inde, kde je normálne napätie, alebo zapojiť pred počítač záložný zdroj (to vrelo odporúčam, predsalen chráni počítač, s ktorým pracujeme a sú tam naše dáta). Ale každopádne by som odporučil zavolať technika, ktorý by pozrel nastavenia BIOSu, otestoval stroj. Problém môže byť aj na základnej doske, a v tom prípade by to trebalo reklamovať. Žiaľ takto na diaľku viac neviem pomôcť...
0 0
alex1 alex1

alex1 je offline (nepripojený) alex1

Aj tak ďakujem za odporúčania. Niečo už spravím.
0 0
hron hron

hron je offline (nepripojený) hron

alex1
Môžete mi pomôcť?

IDE Channel 1 no 80 conductor cable installed
CPU is unworkable or has been changed. Please recheck - CPU SOFT MENU
Ďakujem
Rozhodne odporucam zavolat technikovi. Treba skontrolovat kabel medzi doskou s procesorom a harddiskom. Ci je tam 80 zilovy kabel. Ak ano, treba skontrolovat HD, ak nie, treba ten 40 zilovy kabel vymenit za 80 zilovy.
Ale takato hlaska predsa moze nastat len pri novom pocitaci doplnanom starymi komponentami, inac si to neviem predstavit.
0 0
bepo bepo

bepo je offline (nepripojený) bepo

Ak je to úplne nový počítač tak je ešte v záruke,reklamuj v predajni lebo môžeš niečo zničiť a na to sa už záruka nevzťahuje.