bubu1983 zdravim vsetkych,..sluzba bola predplatena..zacali vsak chodit fa..volam callcentrum..rada znela ze ignorujte a neplatte..problem je vraj v ich systeme..o mesiac znova..fa..ignorujte..neplatte..ignoroval som..neplatil som..vypli ma..volam cc..preco ste ma vypli?.mladik z cc to posunul zrejme jeho sefke..ta vravi..prepacte..zapneme vas..ja vravim..ale ja som nemohol vyuzivat to za co som si zaplatil..pani slubuje ze teda dobiju kredit..dobili..dalsia fa..volam cc..vravia ignorujte..ignoroval som..znova ma vypli..prichadza vyzva na uhradenie fa..inak sa pojde na sud..obratil som sa na messagebox na stranke o2..pisem s cielom ziskat nejaky kontakt..v sprave som sa zacal ohanat sudmi aj ja..uviedol som cislo fa v ktorej som uhradil predplatenu sluzby na 1/2 roka dopredu ako aj ciastku za mobil..prisla mi aj odpoved od (konecne) konkretnej zamestnankyne..o par dni prisli aj dobropisy..v diskusii uz bolo napisane predtym ze to nic neriesi ale ta karta skoncila v kosi..zo zaplatenej sluzby som vyuzil asi 50% lebo som na to nemal nervy ani chut..MOZE MI PROSIM NIEKTO NAPISAT AKA JE TAM SITUACIA MOMENTALNE? UZ SI MODRY UPRATALI? OPAT MA CHYTAJU ZAJACIE UMYSLY..VDAKA ZA ODPOVED
No neviem, ja som v decembri 2007 podpísala s Tmob. zmluvu, dostala tel. za 1 Sk. Niekedy v januári som hodila do tel. číslo, nabila ho .. vybil sa a potom nešiel nabiť. Tak som reklamovala ( samozrejme neviním z toho Tmob. ) že mi predali tel. s vadnou nabíjačkou. Tú už mám novú a šlape presne ako tvoje.
Ale čo som nepochopila z tvojho príbehu o akú predplatenú službu v O2 to šlo? Dosť sledujem ponuky opov na svk ale toto som nepostrehla.
Ale moja rada znie, ak máš takú skúsenosť z bublinkami tak netreba k ním ísť. alebo treba si vziať len kartu na kredit. A nebudú ťa obťažovať faktúrami.