podporujem všetkých, ktorí podporujú O2., po prvom mesiaci mi prišla fa na 1,30 Eur., prešli sme celá rodina aj s ponechaním čísla, inšpirovala nás dcéra k tomuto kroku a za všetko hovorí to, že O2 skutočne fakturuje len prehovorený čas a nie začatú minútu., neponúka akcie " volanie v noci" ako výhody a pod., boli sme v orange dlhé roky a najviac ma dorazila skúsenosť, že ich vlastné Prima karty začali byť pre nich nezaujímavé a o týchto klientov prestali sa starať., /to mi osobne povedal asistent pri reklamáciii/ dcéra bola v Portugalsku, pred jej odchodom som si overovala v Orange,či budeme spolu v kontakte, všetko o.k., podľa nich, ešte mi povedali aj ceny za hovory a smsky a skutočnosť bola taká, že iba ona mohla volať a smskovať nám,lebo mala zaplatený rooming, od nás jej "neprešiel" ani jeden hovor ani jedna smska!!! až od tretieho asistenta v Orange som sa dozvedela, že nemajú v Portugalsku zaplateného prijímateľa hovorov!!!! neznášam podrazy, radšej prijmem pravdu a hľadám riešenie ako ked sama zistím, že ma niekto zavádza., od nás dostávajú naše poctivo zarobené peniaze, keďže sme nemali paušál /s ktorým môžu počítať každý mesiac/ ale sme dobíjali kartu podľa potreby, boli sme pre nich nezaujímaví.