Zavrieť

Porady

vypovedanie zmluvy s DIGI Slovakia

som aká som
Dobrý deň,
prosím poradte mi podla akého paragrefu sa mám odvolať. S danou firmou som uzatvorila zmluvu o pripojení v roku 2006 s viazanostou 1 rok. Všetko bolo o.k. až do 15.3.09 ked nastala porucha signálu alebo prímača.Nahlásili sme to do firmy a vraj máme čakať že pošlú technika. Tri týždne sa nič nedialo - technik nechodil.Znova som volala ,zase to isé " čakajte" , ale faktúru mi poslali na zaplatenie daného mesiaca. To ma naštvalo tak som vypovedala zmluvu spätne k 15.3.09 odkedy z dôvodu ich neschopnosti nevyužívame ich služby.Dnes mi prišla odpoveď že zmluvu vypovedajú k 31.5.09 a treba doplatiť za pripojenie do tohto dátumu. Zdá sa mi to trochu nelogické platiť za niečo čo nepoužívate pre ich neschopnosť. Je nejaký paragraf na ktorý sa dá odvolať???????
Naposledy upravil scorpions : 05.05.09 at 10:47
Usporiadat
kyblik kyblik

kyblik je offline (nepripojený) kyblik

Robotník telom i dušou
Vo Vasom pripade sa da tych paragrafov pouzit viac. Najtrefnejsi je asi Obohacovanie sa na ukor ineho § 451 ods. 1 Obč. Zák..

Bolo by vhodne mat nejaky doklad o zaslani prveho upozornenia, prip. kopiu. Dolezity je ten datum, od ktoreho nevyuzivate sluzby danej spolocnosti.
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
scorpions scorpions

scorpions je offline (nepripojený) scorpions

som aká som
bolo to nahlasované telefonicky na ústredie kde ma upozornili že hovor bude nahrávaný za účelom zkvalitňovania služieb.Je nejaká nádej, že ak použijem tento paragraf,že pristúpia k prehodnoteniu výpovede?
0 0
kyblik kyblik

kyblik je offline (nepripojený) kyblik

Robotník telom i dušou
Napisal by som im list, v ktorom by som presne rozpisal: datum podpisania zmluvy, dobu vyuzivania sluzieb, datum poruchy a nasledne datumy pokusov o opatovne spustenie sluzby. Zaroven by som uviedol dovod rozviazania zmluvy - zlyhanie ich systemu - pracovnikov...? Nezabudol by som ich poziadat o opatovne prehodnotenie ich NEOPODSTATNENEJ poziadavky a upozornil na to, ze podla daneho zakona som v prave.
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

kyblik Pozri príspevok
Vo Vasom pripade sa da tych paragrafov pouzit viac. Najtrefnejsi je asi Obohacovanie sa na ukor ineho § 451 ods. 1 Obč. Zák..

Bolo by vhodne mat nejaky doklad o zaslani prveho upozornenia, prip. kopiu. Dolezity je ten datum, od ktoreho nevyuzivate sluzby danej spolocnosti.
Kýblik, toto čo ty píšeš by určite neprešlo- dokazné bremeno je na strane sťažovateľky a neviem si predstaviť ako by uvedený paragraf dokázala(???)
Myslím, že tade cesta nevedie...
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

scorpions Pozri príspevok
bolo to nahlasované telefonicky na ústredie kde ma upozornili že hovor bude nahrávaný za účelom zkvalitňovania služieb.Je nejaká nádej, že ak použijem tento paragraf,že pristúpia k prehodnoteniu výpovede?
Never tomu, oni si síce hovory nahrávajú, ale ked sa má vyriešiť problém v prospech klienta zrazu tie hovory niesu archivované, oni to robia ako sa im hodí...A to teraz nemyslím len DIGI, je to všeobecné
0 0
mpca mpca

mpca je offline (nepripojený) mpca

bla bla.. koho to zaujíma?
Segra si s DIGI vyvolavala pravidelne a vzdy boli neprijemny a vzdy ju odbili. Tak som jej navrhol ze ked oni si mozu "nahravat" rozhovor nech si ho nahra aj ona a samozrejme nech ich predtym upozorni.. Cuduj sa svete aky potom boli mily a ustretový
Vratme sa k problemu..Poplatok musite zaplatit aj za obdobie ked ste sluzbu nevyuzivali a az potom mozete od nich spatne ziadat spat poplatok za obdobie ked ste sluzbu nemohli vyuzivat. Je to hlupe ale je to tak..
ps: ich obchodne podmienky su velmi zaujimave citanie,,kuk do nich.
0 0
adam adam

adam je offline (nepripojený) adam

Mňa tiež DIGI odpojila z dôvodu "neplatenia" faktúr. Keď som sa tam po 2 dňoch dovolala a zisťovala dôvod odpojenia, povedali mi, že nemám zaplatené za 3 mesiace. Pre istotu som im poslala 3 splátky, pretože TV mám v kaviarni, kde sú zákazníci zvyknutí na pozeranie niektorých relácií. Potom som pracne vyhľadala všetky platby, poslala emailom dátumy zaplatenia, bez odozvy. Keď som však dostala FA so sumou 11 euro za znovuzapojenie, to ma naštvalo, napísala som reklamáciu kde som im napísala, že oni mne sú dĺžny za to, že ma bezdôvodne odpojili a ja som zaplatila za celý mesiac. Do 30 dní mi neodpovedeli, ale znovu som mala na obrazovke v pravom rohu obálku, čo vraj signalizuje, že nemám zaplatené, znovu som im volala, Vraj mám odfaxovať výpisy na ktorých sú poukázané platby. Na reklamáciu mi do dnešného dňa neodpovedali...aj taký prístup majú niektoré spoločnosti...
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

mpca Pozri príspevok
Segra si s DIGI vyvolavala pravidelne a vzdy boli neprijemny a vzdy ju odbili. Tak som jej navrhol ze ked oni si mozu "nahravat" rozhovor nech si ho nahra aj ona a samozrejme nech ich predtym upozorni.. Cuduj sa svete aky potom boli mily a ustretový
Vratme sa k problemu..Poplatok musite zaplatit aj za obdobie ked ste sluzbu nevyuzivali a az potom mozete od nich spatne ziadat spat poplatok za obdobie ked ste sluzbu nemohli vyuzivat. Je to hlupe ale je to tak..
ps: ich obchodne podmienky su velmi zaujimave citanie,,kuk do nich.
súhlas
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

adam Pozri príspevok
Mňa tiež DIGI odpojila z dôvodu "neplatenia" faktúr. Keď som sa tam po 2 dňoch dovolala a zisťovala dôvod odpojenia, povedali mi, že nemám zaplatené za 3 mesiace. Pre istotu som im poslala 3 splátky, pretože TV mám v kaviarni, kde sú zákazníci zvyknutí na pozeranie niektorých relácií. Potom som pracne vyhľadala všetky platby, poslala emailom dátumy zaplatenia, bez odozvy. Keď som však dostala FA so sumou 11 euro za znovuzapojenie, to ma naštvalo, napísala som reklamáciu kde som im napísala, že oni mne sú dĺžny za to, že ma bezdôvodne odpojili a ja som zaplatila za celý mesiac. Do 30 dní mi neodpovedeli, ale znovu som mala na obrazovke v pravom rohu obálku, čo vraj signalizuje, že nemám zaplatené, znovu som im volala, Vraj mám odfaxovať výpisy na ktorých sú poukázané platby. Na reklamáciu mi do dnešného dňa neodpovedali...aj taký prístup majú niektoré spoločnosti...
čo najskor od nich preč- Rumuni asi nevedia ako sa má slušne podnikať...
0 0
Abbas Abbas

Abbas je offline (nepripojený) Abbas

Zdravím Vás všetkých. Mám probém s DIGI TV. Už druhý týždeň som bez prijímania TV signálov. V zákazníckom centre mi povedali, že príde technik a pozrie sa na to. No už prešiel tretí týždeň a nič. Zaplatené už mám aj májovú faktúru. Volal som tam opätovne a povedali mi, že sa to rieši. Chcel by som zrušiť DIGI Tv celkom s tým, aby mi vrátili aj peniaze, pretože som v podstate zaplatil za nič. Ako mám ďalej postupovať v tejto veci? Môžem sa oprieť aj o nejaké § ? Za skorú odpoveď Vám veľmi pekne ďakujem
0 0
scorpions scorpions

scorpions je offline (nepripojený) scorpions

som aká som
Abbas Pozri príspevok
Zdravím Vás všetkých. Mám probém s DIGI TV. Už druhý týždeň som bez prijímania TV signálov. V zákazníckom centre mi povedali, že príde technik a pozrie sa na to. No už prešiel tretí týždeň a nič. Zaplatené už mám aj májovú faktúru. Volal som tam opätovne a povedali mi, že sa to rieši. Chcel by som zrušiť DIGI Tv celkom s tým, aby mi vrátili aj peniaze, pretože som v podstate zaplatil za nič. Ako mám ďalej postupovať v tejto veci? Môžem sa oprieť aj o nejaké § ? Za skorú odpoveď Vám veľmi pekne ďakujem
mám presne ten istý problém.Akurát to riešim ( zatial písomne ). Ak to bude mať nejakú odozvu ( čo silne o tom pochybujem ) tak dám vedieť. Zatiaľ treba len kľud a pevné nervy.
0 0
ivana2703 ivana2703

ivana2703 je offline (nepripojený) ivana2703

Dobrý, ja som mala ten istý problém s DIGI. Nahlásila som poruchu, ale technik došiel až o mesiac. Múdry technik ma informoval, že ja som hýbala s parabolou, a že si opravu musím zaplatiť. Spýtala som sa ho, či je normálny, aby som sa ja niekde šplhala po balkóne a robila si so satelitom čo chcem. Nakoniec to skončilo tak, že porucha bola v "skrinke", ktorá odišla. Taktiež som nevedela, ako mám riešiť, to, že mesiac som zaplatila a služby som neužívala. Tak som napísala do DIGI stručne som im vysvetlila situáciu. O dva mesiace prišla odpoveď, že sa s tým nič nedá robiť. A o ďalšie dva mesiace mi prišiel list od nich opäť, ale z reklamačného oddelenia, kde mi reklamáciu zázračne uznali, a vrátili mi peniaze formou zápočtu. Takže, nenechajte sa odbiť. Veď podľa toho to vyzerá, že pravá ruka nevie čo robí ľavá ruka.
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

Po prečítaní týchto mnohých sťažností na DIGI Slovakia sa neprestávam čudovať. Ľudia, prečo sa neustále ulakomíte na "lacnú" službu nejakého rumunského špekulanta s pobočkou na Slovensku, na firmu, ktorá vie len pýtať peniaze za služby, ktoré ani nedá, kašle na zákazníkov? Veď všetky tie "skrinky" a "paraboly", ktoré vám tak "láskavo" za drahé peniaze poskytne, sú väčšinou vyrábané v Číne, Thajvane, Thajsku, Laose a Vietname.
Lenže komu niet rady, tomu niet pomoci. Pre ušetrených pár drobných za službu potom máte platiť za čiernu obrazovku.
to ivana2703 - to si teda mala z pekla šťastie.
0 0
m.hladka m.hladka

m.hladka je offline (nepripojený) m.hladka

som
misoft Pozri príspevok
Po prečítaní týchto mnohých sťažností na DIGI Slovakia sa neprestávam čudovať. Ľudia, prečo sa neustále ulakomíte na "lacnú" službu nejakého rumunského špekulanta s pobočkou na Slovensku, na firmu, ktorá vie len pýtať peniaze za služby, ktoré ani nedá, kašle na zákazníkov? Veď všetky tie "skrinky" a "paraboly", ktoré vám tak "láskavo" za drahé peniaze poskytne, sú väčšinou vyrábané v Číne, Thajvane, Thajsku, Laose a Vietname.
Lenže komu niet rady, tomu niet pomoci. Pre ušetrených pár drobných za službu potom máte platiť za čiernu obrazovku.
to ivana2703 - to si teda mala z pekla šťastie.
Okrem kritiky by bolo dobre, keby si aj poradil.
Ja síce mám DIGI, ale cez UPS, ale tiež nie som spokojná so službami a nie lacnými. Čakám na ukončenie zmluvy (ešte 1 1/2 roka), ale už sa obzerám po niečom kvalitnejšiom a spoľahlivejšiom vysielaní. Navrhni mi niečo spoľahlivé.
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

Práve pre tieto "služby" som sa nedal ulakomiť na DIGI. Radšej si priplatím a idem na UPC - ak sa vyskytne problém, zavolám a oni niekedy do 2 hodín sú schopní odstrániť chybu.
0 0
emilia26 emilia26

emilia26 je offline (nepripojený) emilia26

Ahojte, som tu novacik, tak neviem ako to tu chodi, prepac, tuto otazku vyuzijem na moju. Mam problem s Digi TV, urcite nie som jedina. Poslala som im výpoved podpisanu preskenovanu mailom.
nechcu mi to akceptovat, ze to mam poslat postou? alebo ak mam elektr. podpis. Ale, ked sa oni neunuvaju mi opravit prijímac uz dva mesiace, tak preco by som sa mala ja unuvat.V dnesnej dobe, ked vsetko frci cez internet. Rada by som aj zalozila rubriku staznosti na Digi, len som este neprisla na to ako. Chcela by som vediet, mozno je tu nejaky pravnik, ci takuto výpoved musia akceptovat.
dakujem
0 0
Chobot Chobot

Chobot je offline (nepripojený) Chobot

emilia26 Pozri príspevok
Ahojte, som tu novacik, tak neviem ako to tu chodi, prepac, tuto otazku vyuzijem na moju. Mam problem s Digi TV, urcite nie som jedina. Poslala som im výpoved podpisanu preskenovanu mailom.
nechcu mi to akceptovat, ze to mam poslat postou? alebo ak mam elektr. podpis. Ale, ked sa oni neunuvaju mi opravit prijímac uz dva mesiace, tak preco by som sa mala ja unuvat.V dnesnej dobe, ked vsetko frci cez internet. Rada by som aj zalozila rubriku staznosti na Digi, len som este neprisla na to ako. Chcela by som vediet, mozno je tu nejaky pravnik, ci takuto výpoved musia akceptovat.
dakujem
Ahoj emilia.

Z tvojho príspevku, ktorý bol zle zaradený, som ti vytvoril samostatnú tému. Časom sa naučíš orientovať sa na porade. Zatiaľ len stručne - ak sa na niečo chceš spýtať, pohľadaj na porade, či taká téma už nebola založená. Ak áno a odpoveď tam nenájdeš, môžeš pokračovať v téme tak, že v nej zadáš tvoju otázku ak má súvis s názvom témy.

Ak takú tému nenájdeš, môžeš zadať novú tému, treba ju ale priradiť do právnej sekcie, aby si ju všimli tí ľudia, ktorí radia v tej ktorej sekcii.

Pre začiatok si prečítaj Etiketu porady, aby si sa lepšie zorientovala.

Teraz k tvojmu problému:

Spoločnosť skutočne nemusí akceptovať prefotený dokument, alebo naskenovaný ako výpoveď. Výpoveď je dosť zásadný zásah do zmluvného vzťahu a firma si musí byť istá, že si výpoveď dala ty. Môže sa stať, že neprajný sused vypovie tvoju zmluvu, pričom použije prefotený tvoj podpis.

Ak nechcú akceptovať elektronickú naskenovanú výpoveď , tak ju napíš na papier a pošli im doporučene. Je to jednoduchšie, ako dožadovať sa uznania elektronického dokumentu.
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

U nás je to takto- výpovede mailom neuznávame, uznávame však výpovede zaslané faxom...
0 0
Chobot Chobot

Chobot je offline (nepripojený) Chobot

Stanislav 1975 Pozri príspevok
U nás je to takto- výpovede mailom neuznávame, uznávame však výpovede zaslané faxom...
U nás musí byť na výpovedi dokonca aj podpis overený.
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

Chobot Pozri príspevok
U nás musí byť na výpovedi dokonca aj podpis overený.
Ale dúfam, že nie notársky-stačí zamestnancom,že potvrdí že ten podpis je autentický,nie?-ja napríklad keď preberám úmrtny list,alebo niečo také-tak ná kopiu napíšem,že som videl aj originál...
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať