Zavrieť

Porady

Neprebratie zásielky

Vlastním internetový obchod a poslednej dobe sa nám dosť často stáva, že zákaznici si jednoducho objednajú tovar a následne ho nepreberú. Čím samozrejme vzniknu nemalé náklady kedže sa balíky posielajú cez kuriersku spoločnosť. Ako sa v tomto prípade môžem ako prevádzkovateľ internetového obchodu brániť. Vďaka za všetky rady.
Usporiadat
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

ikosk Pozri príspevok
Tak toto by som asi nevyužival. Až takú dôveru v zákazníkoch nemám. Teda až na tých stálych... Ale asi záleží aký je to tovar. Uvažujem nad telefonátmi, asi bude nutné si overovať všetko a každú objednávku po telefone, alebo teda aspoň SMS, kedže mailová komunikácia je asi nedostatočná.
je pravda, že to by si musel mať veľkú doveru.

Ale to overovanie po telefone by mohlo pár vtipkárov odradiť - predsa len už majú na teba priamy kontakt a ked naozaj osobne potvrdiš, že to chceš, potom sa bude horšie vysvetľovať, prečo nie.

Inak, veľa ľudí si maily nečíta - nechodia na net tak často, takže si to ani nestihnú prečítať, takže sms je možno lepšie riešenie. mmch, aj martinus posiela sms o expedovaní zasielky.

inak, celkom by ma zaujímalo, aký tovar predávaš, resp. v akej oblasti. Raz niekto spomínal, že takéto "falošné" objednávky sú veľmi časté pri predaji parfémov.
0 0
ikosk ikosk

ikosk je offline (nepripojený) ikosk

Dáša_ Pozri príspevok
je pravda, že to by si musel mať veľkú doveru.

Ale to overovanie po telefone by mohlo pár vtipkárov odradiť - predsa len už majú na teba priamy kontakt a ked naozaj osobne potvrdiš, že to chceš, potom sa bude horšie vysvetľovať, prečo nie.

Inak, veľa ľudí si maily nečíta - nechodia na net tak často, takže si to ani nestihnú prečítať, takže sms je možno lepšie riešenie. mmch, aj martinus posiela sms o expedovaní zasielky.

inak, celkom by ma zaujímalo, aký tovar predávaš, resp. v akej oblasti. Raz niekto spomínal, že takéto "falošné" objednávky sú veľmi časté pri predaji parfémov.
Niečo vymyslieť a zmeniť musím kedže za poslednú dobu je viac ludí čo mi odmietli zásielky... ale zase stalo sa už že zákaznik odmietol zásielku aj keď bol ten telefonický kontakt, dokonca aj 2x za sebou to odmietol... tak som si už vtedy povedal že dosť 2x to už posielať nikomu nikdy nebudem. Oblasť elektronika a pc.
0 0

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať