silviamb V predchadzajucom zamestnani sa robil prieskum, ci je efektivnejsia reklama v radiu alebo noviny a lepsie z toho vysli noviny. Dokonca ani televizia nebola nic moc, lebo v nej vraj ludia vyuzivaju reklamu na odbehnutie si od telky.
V prípade masážneho salónu sú Tvoji potencionálni klienti hlavne tí z blízkeho okolia.
Najmasívnejšie a najprecíznejšie je potrebné osloviť ich. Ale to už asi máte zmáknuté
Ja by som sa zaoberala hlavne a
permanentne nimi.
Najviac budú chodiť k vám tí, ktorí blízko bývajú, pracujú .. + možnože oslovenie zdravotných stredísk alebo tak..
Málo ich pôjde cez celú BA ( najmä, keď v BA je vysoká konkurencia počtom ). Takže v prípade veľkého mesta je to hlavne lokálny marketing. Na reklamu "väčšieho záberu" ako je rádio - ktorá osloví veľmi široký okruh klientov by som sa zameriavala až na druhom mieste, možno na treťom ... Neskôr - ako bonus, keď už máte svoju klientelu z okolia a všetko okolo podchytené. A máte na ňu zarobené. Rádio a TV - to sú finančne náročné veci a podľa mňa efekt je malý - pre masáže.
V službe, ktorú ponúkate vy, je asi lákavejší pri prvom vneme pohľad na pekný obrázok, vyvolávajúci dobré pocity, pocity pohodlia, relaxu, STAROSTLIVOSTI ..
Hlas, ktorý mi oznámi pri ceste autom, že ma vymasíruješ a to so zľavou, ten si nezapamätám. Iba ak masáž nutne potrebujem a to už som si zistila, kde sú masáže. A najlepšie v mojom okolí.
Za mňa : V rádiu ma reklamy skôr rozčuľujú, chcem počuť hudbu. Zaujme ma máloktorá reklama, väčšinou spozorniem, keď je to podmazané dobrou hudbou, inak nahovorené ..
Noviny - také tie tenké regionálne plátky - asi neoslovujú Tvojich klientov. Takých, ktorí by mali financie na masáže, alebo ich vyhľadávali.
A to dobre a tvorivo urobenú reklamu naozaj môžem ....