Zavrieť

Porady

Ako pridať otázku a príspevok?

admin
Ak chcete zadať novú otázku, kliknite na zelené "Pridať tému" vedľa loga Porada.sk v hlavičke stránky. Z formulára si vyberte správnu Poradu resp. rubriku do ktorej Vaša otázka či téma patrí.

Ak chcete pridať príspevok k už existujúcej téme (otázke), otvorte si najprv danú tému (napr. kliknutím na názov téme) a máte dve možnosti ako pridať príspevok:
- stalčením tlačidla "rýchla odpoveď", ktoré sa nachádza v pravom dolnom rohu každého príspevku (stlačte to na tom príspevku, na ktorý chcete reagovať). Rýchla odpoveď znamená jednoduchý text bez formátovania
- stlačením tlačidla "ODPOVEDAŤ", ktoré sa nachádza vľavo nad alebo pod výpisom príspevkov v každej téme.
Naposledy upravil Richard : 10.01.08 at 20:11
Usporiadat
Téma je uzavretá.
Paula Paula

Paula je offline (nepripojený) Paula

Som na Porade začiatočník. Ako mám postupovať, keď mám pocit, že moja otázka by už nemusela figurovať a chcem ju vymazať? Dík Paula
Naposledy upravil Paula : 06.07.05 at 17:49
0006.gif  
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
vladan vladan

vladan je offline (nepripojený) vladan

žena, a ešte raz ŽENA!!! (aj keď môj nick o tom nevypovedá) ...viac
Paula, aj keď si sa ty dozvedela odpoveď na tvoju otázku, myslím, že by bolo lepšie tvoju tému nechať na Porade, lebo ak sa prihlásia noví členovia, určite si budú čítať všetky témy a aj keď sa to teraz nezdá možno v budúcnosti im práve tvoja téma a odpovede k nej pomôžu. Pekný deň.

To Richard: neviem o tom, žeby sa ukončené témy vymazávali, alebo sa mýlim???
0 0
Paula Paula

Paula je offline (nepripojený) Paula

Máš pravdu, treba nechať všetko. Pekný deň prajem.Paula
0 0
Paula Paula

Paula je offline (nepripojený) Paula

Rada by som vedela postupnosť krokov, keď chcem reagovať na tému člena "A" a použiť zároveň v citácii príspevok člena "B". Ďakujem za návod.
0 0
Richard Richard

Richard je offline (nepripojený) Richard

admin