Zavrieť

Porady

Ako pridať otázku a príspevok?

admin
Ak chcete zadať novú otázku, kliknite na zelené "Pridať tému" vedľa loga Porada.sk v hlavičke stránky. Z formulára si vyberte správnu Poradu resp. rubriku do ktorej Vaša otázka či téma patrí.

Ak chcete pridať príspevok k už existujúcej téme (otázke), otvorte si najprv danú tému (napr. kliknutím na názov téme) a máte dve možnosti ako pridať príspevok:
- stalčením tlačidla "rýchla odpoveď", ktoré sa nachádza v pravom dolnom rohu každého príspevku (stlačte to na tom príspevku, na ktorý chcete reagovať). Rýchla odpoveď znamená jednoduchý text bez formátovania
- stlačením tlačidla "ODPOVEDAŤ", ktoré sa nachádza vľavo nad alebo pod výpisom príspevkov v každej téme.
Naposledy upravil Richard : 10.01.08 at 20:11
Usporiadat
Téma je uzavretá.
smajercik smajercik

smajercik je offline (nepripojený) smajercik

Prosím, som zúfalá, som tu začiatočník, dám si pridať otázku, napíšem ju jednou vetou, tak, ako mi to prikazuje pokyn, ale za nič ju neviem odoslať....Neviem čím, tak aby sa mi zobrazila v komunikácií s ostatnými. Prosím, pomôžte - keď aj lopatisticky, ďakujem....
0 0
arizona arizona

arizona je offline (nepripojený) arizona

smajercik Pozri príspevok
Prosím, som zúfalá, som tu začiatočník, dám si pridať otázku, napíšem ju jednou vetou, tak, ako mi to prikazuje pokyn, ale za nič ju neviem odoslať....Neviem čím, tak aby sa mi zobrazila v komunikácií s ostatnými. Prosím, pomôžte - keď aj lopatisticky, ďakujem....
Nepises tu otazku nahodou celu namiesto nazvu temy? Potom sa moze stat, ze ti neodosle prispevok, lebo v nom nemas nic napisane

A aky pokyn ti to prikazuje? Fakt netusim,kde sa pise o tom, ze musis svoju otazku zadat jednou vetou.
Napis trochu konkretnejsie,aby sme vedeli poradit, kde robis chybu,preco ti to nefunguje
0 0
lujza.j lujza.j

lujza.j je offline (nepripojený) lujza.j