Zavrieť

Porady

tretia reklamacia prehravaca

Zdravim, chcem sa spytat na jednu vec ohladne reklamacie.

asi pred 3 rokmi som si kupila mp3 prehravac. po asi pol roku sa pokazil, dala som ho reklamovat a dali mi novy. situacia sa o necely rok opakovala tak mi opat dali novy prehravac. nedavno sa mi zasa pokazil a chcem si uz vypytat peniaze. mam na to narok aj ked som dostala 2x novy produkt a neopravili mi vlastne 2x ten povodny? nemienim tak totiz chodit kazdu chvilu s tym ze je pokazeny a ziadat novy. dakujem za odpovede
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    kysna Pozri príspevok
    Zdravim, chcem sa spytat na jednu vec ohladne reklamacie.

    asi pred 3 rokmi som si kupila mp3 prehravac. po asi pol roku sa pokazil, dala som ho reklamovat a dali mi novy. situacia sa o necely rok opakovala tak mi opat dali novy prehravac. nedavno sa mi zasa pokazil a chcem si uz vypytat peniaze. mam na to narok aj ked som dostala 2x novy produkt a neopravili mi vlastne 2x ten povodny? nemienim tak totiz chodit kazdu chvilu s tym ze je pokazeny a ziadat novy. dakujem za odpovede
    Ja byť tým servisákom, tak by som sa pozrel aj na spôsob používania. Nie je totiž bežné, aby sa za sebou pokazili 3 také isté výrobky. Nemôže byť problém v spôsobe používania, že si s ním nešetrne narábala?

    Prípadne aký typ prehrávača to bol? Bol to Noname výrobok, alebo nejaký značkový? Kde si ho kúpila?

    kysna je offline (nepripojený) kysna

    kysna
    kupila som ho v DOMOSe, je to Philips. u mna urcite nedoslo k chybe, davam nan pozor, ani raz mi nepadol na zem, ked je vonku zima nemam ho len tak vo vacku alebo co ...proste zaobchadzam s nim ako sa patri. inak sa viacerym znamym dost vo vseobecnosti kazia mp3 prehravace.
    no tak co asi ich urobili na figu..dnes sa vsetko tak robi ze ti to vydrzi chvilu a ides to dat reklamovat. zvlast ja mam na taketo vyrobky smolu

    kysna je offline (nepripojený) kysna

    kysna
    Dobrý deň,

    znovu píšem, pretože mám otázku ohľadne spomínaného prehrávača. Bola som si ho teda dať reklamovať (už tretí krát). Ten prehrávač pôvodný, úplne prvý ktorý som dostala bol zakúpený v apríli roku 2007. odvtedy som ale dostala už nový prehrávač(v lete minulého roka) a ako mi bolo zdelené, keď dostanem nový výrobok, reklamačná lehota, alebo ako to nazvať-proste tie 2 roky, plynú odznova. Teraz mi ale predavač v istej predajni vysvetloval, že tie 2 roky sa vzťahujú na ten pôvodný prehrávač zakúpený v apríli roku 2007 a teda 2 roky ubehli a nemám nárok na reklamáciu. Má na to právo, alebo mám právo ja na reklamáciu??? Vopred ďakujem.

    kysna je offline (nepripojený) kysna

    kysna
    a ešte sa chcem spýtať, nárok na vrátenie peňazí mam len v tom prípade že mal ten výrobok 3x TÚ ISTÚ VADU???

    jojom je offline (nepripojený) jojom

    jojom
    kysna Pozri príspevok
    a ešte sa chcem spýtať, nárok na vrátenie peňazí mam len v tom prípade že mal ten výrobok 3x TÚ ISTÚ VADU???
    Ano v prípade že sa stala 3 x tá istá chyba výrobku je nárok na vrátenie peňazí, v prípade rôznych chýb je to 4 x .

    kysna je offline (nepripojený) kysna

    kysna
    dakujem, a ta otazka predtym? plati ze " Ak sa reklamácia kupujúceho vybaví výmenou chybného tovaru za bezchybný, platí na nový výrobok záručná lehota od dátumu prevzatia nového tovaru."??

    tretia reklamacia prehravaca

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.