Zavrieť

Porady

Slovakia energy s.r.o.

Má niekto skúsenosti s firmou Slovakia energy s.r.o.? Podpísal niekto s nimi zmluvu? A potom ju chcel zrušiť? Dá sa s nimi skontaktovať?
Prosím, napíšte akekoľvek informácie.
Ďakujem.
Usporiadat
shelby 427 shelby 427

shelby 427 je offline (nepripojený) shelby 427

Mily Dad,

ale nieco ine je dohodnuta kapacita a nieco ine je zmluva na dodavku elektriny.

Shelby
0 0
anonym222 anonym222

anonym222 je offline (nepripojený) anonym222

shelby 427 Pozri príspevok
Mily Dad,

ale nieco ine je dohodnuta kapacita a nieco ine je zmluva na dodavku elektriny.

Shelby
Samozrejme Shelby, že máš pravdu. Iba je dobre citovať aj pôvodný príspevok, aby sme vedeli k čomu je to reakcia. Teda doplním:
dad111 Pozri príspevok
Tak takýto ťah má napríklad aj distribútor a to dokonca aj schválený od URSO vo vzťahu k veľkoodberateľom. Tam totiž dohodnuté kapacity na obdobie 12 nasledovných mesiacov platia automaticky aj ďalej aj napriek presne dohodnutej dobe platnosti, ak ich písomne včas a dopredu nepožiadate o zmenu. Majú teda dobrý a silný vzor s podporou a odobrením štátneho regulátora.
To Dad111: Nemôže byť predsa odber bez dohodnutej kapacity. Či si myslíš, že by sam mal zmeniť po uplynutí tejto doby, alebo sa znížiť na nulu? Vieš si predstaviť koľko by potom odberateľ platil za prípadne prekročenie MRK?
0 0
Betka123 Betka123

Betka123 je offline (nepripojený) Betka123

Dobrý deň.Sestra s nimi pred vyše mesiacom tiež uzatvorila zmluvu,ktorú chce zrušiť.Po telefonickom kontakte jej oznámili,že nakoľko od jej podpísania prešlo 30 dní,tak na jej zrušenie je polročná lehota,po ktorej nebude platiť žiaden poplatok.Ak by však chcela okamžité zrušenie,tak by jej vyhoveli,no musela by zaplatiť poplatok 118,50Eur.Musí tú sumu zaplatiť,ak sú okolo tej firmy takéto nejasnosti? A je vôbec tá zmluva platná?Ďakujem.
0 0
Betka123 Betka123

Betka123 je offline (nepripojený) Betka123

A nie je Ti divné,že veľkou väčšinou na uzavretie zmluvy oslovili a presvedčili dôchodcov?V našom bloku bývajú tri staršie rodiny a boli len u nich.Odkiaľ mali vytypovaných tých ľudí?Vraj ich presvedčili tvrdením,že sa jedná o tú istú firmu,len sa mení jej logo a budú menšie poplatky,preto sa spisuje nová zmluva.Neviem ako ostatní,ale toto bolo podvodné jednanie,ktorým zneužili dôveru starých ľudí.
0 0
dad111 dad111

dad111 je offline (nepripojený) dad111

Mam rad svet, nenavidim pretvarku. ...viac
[QUOTE=dukatz;1185380]Iba pre upresnenie pre veľkoodber (VN ) :
( kúpiš max. rezervovanú kapacitu ) - štvťhodinový výkon kW
- objednávaš a platíš rezervovanú (dohodnutú ) kapacitu ( podľa potreby na 1 , 3 , 12 mesiacov )
- objednávaš a platíš (dohodnutú) cenu za odobratú prácu kWh
- platíš tie rôzne (URSOm určené ) príplatky.
[QUOTE=anonym222/]To Dad111: Nemôže byť predsa odber bez dohodnutej kapacity. Či si myslíš, že by sam mal zmeniť po uplynutí tejto doby, alebo sa znížiť na nulu? Vieš si predstaviť koľko by potom odberateľ platil za prípadne prekročenie MRK?/QUOTE]
Asi si nerozumieme. Viem veľmi dobre čo je rezervovaná kapacita aj čo je maximálne rezervovaná kapacita, viem aj koľko stojí prekročenie jednej aj druhej. Viem aj komu sa platí za prácu a komu za distribúciu.
Nepáči sa mi však spôsob ako si pri poslednom schvaľovaní rozhodnutia URSO zaviazali odberateľov a znepríjemnili zmenu RKc. A o to mi išlo v mojom príspevku.
A to Vy v tejto dobe RKc nemeníte? Alebo je Vám jedno, koľko za to platíte? Nesledujete to, a nejdete na hrane možností? Pozrite si faktúry a zamyslite sa koľko by ste ušetrili. Je to ale mimo témy, toto neplatí pre tých, čo rozmýšľajú na Slovakia energy.
Naposledy upravil dad111 : 24.10.09 at 20:08
0 0
Krtko Krtko

Krtko je offline (nepripojený) Krtko

nie som energetik, viem si prepočítať jednoduchú spotrebu a to je všetko. to čo tu rozoberáte okolo cien, je na mňa trochu zložité. Chcem však reagovať na Slovakia energy:
klient s nimi podpísal zmluvu ako živnostník ešte začiatkom roka. naozaj je problém s nimi sa skontaktovať napr, telefonicky. Ja s nimi komunikujem e-milom, ked nám napr. chýbala fa alebo sme zvyšovali zálohy. Uvidíme, kedy bude odpočet elektromerov, potom zhodnotím cenu. Zatiaľ s nimi nebol nejaký problém.
0 0
SilviaS SilviaS

SilviaS je offline (nepripojený) SilviaS

Dobrý den poradáci!!
Ako vždy zasa potrebujem radu od Vás.
Takže aj ja som podpísala tú zmluvu od Slovakia Energy nakoľko to
bolo vysielané v TV Markíza, že je to podvod tak sa chcem opýtať ako
to mám všetko riešiť predtým som odoberala elek.energiu od VSE zavolala
som tam a povedali mi že mi pošlú nové tri zmluvy na znova napojenie
eletr.energie ale chcela som sa telefonicky spojiť so Slovakia Energy,ale
tam nikdy nikto neberie telefón nakoľko som sa chcela opýtať koľko stojí
odstúpenie od tej zmluvy čo mám teraz robiť nechať to tak alebo naspäť
mám ísť do VSE.
Pomôžte mi prosímmmm A ešte Vás chcem poprosiť ako treba napísať zrušenie zmluvy??
Díky Silvia
Naposledy upravil SilviaS : 26.10.09 at 06:32
0 0
matko0404 matko0404

matko0404 je offline (nepripojený) matko0404

SilviaS Pozri príspevok
Dobrý den poradáci!!
Ako vždy zasa potrebujem radu od Vás.
Takže aj ja som podpísala tú zmluvu od Slovakia Energy nakoľko to
bolo vysielané v TV Markíza, že je to podvod tak sa chcem opýtať ako
to mám všetko riešiť predtým som odoberala elek.energiu od VSE zavolala
som tam a povedali mi že mi pošlú nové tri zmluvy na znova napojenie
eletr.energie ale chcela som sa telefonicky spojiť so Slovakia Energy,ale
tam nikdy nikto neberie telefón nakoľko som sa chcela opýtať koľko stojí
odstúpenie od tej zmluvy čo mám teraz robiť nechať to tak alebo naspäť
mám ísť do VSE.
Pomôžte mi prosímmmm A ešte Vás chcem poprosiť ako treba napísať zrušenie zmluvy??
Díky Silvia
Ahoj Silvia.. v tvojom prípade určite neodstupuj od zmluvy od Slovakia Energy... nakolko ti VSE nemá prečo zasielať dalšie zmluvy ked si podpísala so Slovakia Energy, tento prípad mi je známi... nenechaj sa zmiasť VSE.. pošlú ti zmluvy v ktorých sa im upíšeš povedzme na 3 roky bez zmeny na iného dodávatela, za nejaké "extra" zľavy počas tých 3 rokov.. a odstúpenie od takejto nevýhodnej zmluvy ta vyjde na masnú zmluvnú pokutu.. Nakolko ak by si poslúchla VSE a podpísala teraz s nimi zmluvy (nič sa nedeje len cena v buducnosti bude určite nižšia u Alternatívnych dodávatelov ako u VSE) a zároven by si do 30 dni od podpisu zmluvy so Slovakia Energy túto zmluvu ktorú si podpísala nestornovala.. tak by si bola v dobrej pasci tak ako jedna pani v Televíznych novinách.. lebo by si tým porušila zmluvu od Slovakia Energy (nestornovala do 30 dní-nakolko zmluva nebola podpisana v obchodnych priestoroch firmy možeš ju stornovať bez žiadnych sankcii do mesiaca) a nedodržala by si polročnú výpovednú lehotu a Slovakia Energy by si naučtovali 116,5 EUR zmluvnú pokutu.. Takže moja rada pre teba.. nič nerieš.. podpísaná zmluva by ta nemala mrzieť keby tam bol rozdiel ceny len pár percent, sa ti oplatí zostať u Slovakia Energy aspon dovtedy kým sa ti vo forme "úspor" vráti "aktivačný poplatok".. až potom prejsť inam..
Pekný deň..
Naposledy upravil matko0404 : 26.10.09 at 08:34 Dôvod: chýba pismeno
0 0
SilviaS SilviaS

SilviaS je offline (nepripojený) SilviaS

Díky ti veľmi pekne za odpoveď pomohlo si mi ešte raz vďaka..
Silvia
0 0
matko0404 matko0404

matko0404 je offline (nepripojený) matko0404

SilviaS Pozri príspevok
Díky ti veľmi pekne za odpoveď pomohlo si mi ešte raz vďaka..
Silvia
Nemáš začo
0 0
anonym222 anonym222

anonym222 je offline (nepripojený) anonym222

dad111 Pozri príspevok
Asi si nerozumieme. Viem veľmi dobre čo je rezervovaná kapacita aj čo je maximálne rezervovaná kapacita, viem aj koľko stojí prekročenie jednej aj druhej. Viem aj komu sa platí za prácu a komu za distribúciu.
Nepáči sa mi však spôsob ako si pri poslednom schvaľovaní rozhodnutia URSO zaviazali odberateľov a znepríjemnili zmenu RKc. A o to mi išlo v mojom príspevku.
To Dad:Reagovali sme iba na tvoj príspevok:
dad111 Pozri príspevok
Tak takýto ťah má napríklad aj distribútor a to dokonca aj schválený od URSO vo vzťahu k veľkoodberateľom. Tam totiž dohodnuté kapacity na obdobie 12 nasledovných mesiacov platia automaticky aj ďalej aj napriek presne dohodnutej dobe platnosti, ak ich písomne včas a dopredu nepožiadate o zmenu. Majú teda dobrý a silný vzor s podporou a odobrením štátneho regulátora.
pričom som nepochopil, o čo ti vlastne ide. Podľa mňa by malo byť v záujme odberateľov, aby si mohli RK zmeniť čím častejšie. Myslím, že niektorí distribútori sa tomu aj prispôsobujú a upravujú svoje pravidla. Ale keď si zabudneš MRK zmeniť, tak je logické, že ti ostane také aké si mal pred tým nie?
0 0
Betka123 Betka123

Betka123 je offline (nepripojený) Betka123

Informovala som sa ohľadne zrušenia zmluvy u Slovakia Energy,kde mi oznámili to isté ako píše matko 0404.Má to však jednu chybu.Pokiaľ tam ostanete,tak platíte mesačný poplatok za odber energie podľa zmluvy, no u VSE,SSE a ZSE musí SE zrušiť vašu zmluvu a tá sa dá tiež až po 6 mesiacoch.Počas celého obdobia takto platíte dvom firmám.Túto informáciu som dostala priamo v centrále Elektrární.
0 0
bastajaja bastajaja

bastajaja je offline (nepripojený) bastajaja

Zdravím,mám veľkú prosbu-Uzavrela som zmluvu so spol.Slovakia Energy a už som to 100 krát oľutovala. Chodia mi nezmyselné faktúry. Teraz posledná mi vyrazila dych. Nedá sa tam dovolať, keď sa dovolám tak je tam česky hovoriaca pani, ktorá melie ako verkeľ. Ak má niekto slabšie nervy tak skončí na psychiatrii už si neviem rady. Ak má niekto skúsenosti či už kladné alebo záporné prosím napíšte mi.
0 0
bubkoch bubkoch

bubkoch je offline (nepripojený) bubkoch

to mas tak ked pospisujes zmluvy s garazovymi firmami, ktore sa hraju na dodavatelov elektriny v tak narocnom segmente ako je energetika ...
precitaj si podrobne a pozorne celu zmluvu ktoru si podpisala a podla podmienok v nej posli vypoved ... nikde nevolaj, kasli na nich, len v sulade s podmienkami zmluvy posli doporucenu vypoved.
a uzavri zmluvu s normalnym dodavatelom, nie s diletantami typu slovakia energy alebo energeticke centrum ... su to vsetko podvodnici, deti ktoré sa hraju na dospelych a nemaju sajnu ako to funguje
0 2
bastajaja bastajaja

bastajaja je offline (nepripojený) bastajaja

bubkoch Pozri príspevok
to mas tak ked pospisujes zmluvy s garazovymi firmami, ktore sa hraju na dodavatelov elektriny v tak narocnom segmente ako je energetika ...
precitaj si podrobne a pozorne celu zmluvu ktoru si podpisala a podla podmienok v nej posli vypoved ... nikde nevolaj, kasli na nich, len v sulade s podmienkami zmluvy posli doporucenu vypoved.
a uzavri zmluvu s normalnym dodavatelom, nie s diletantami typu slovakia energy alebo energeticke centrum ... su to vsetko podvodnici, deti ktoré sa hraju na dospelych a nemaju sajnu ako to funguje
máš pravdu, som si vedomá všetkého-no to bola práve taká situácia, že som v tom čase dostala chybnú fakt. od SSE bola som na nich naštvaná a toto mi padlo vhod. Každý deň ľutujem deň keď som tú zmluvu podpísala, ale teraz už je na tým zbytočné polemizovať. Ide o to, že som dostala od nich plat.kalendár na platbu 331 € . To som pekne platila. V januári mi poslali upomienku, že mi boli zál.platby zvýšené a že ich neplatím takže to spatne zaplatiť. Na to som reagovala reklamáciou/že mi to nebolo oznámené a teda som nemohla vedieť, že mám platiť viac/ a oni nereagujú, len mi posielaju upomienky a dlh narastá.Ide o to, že ja môžem prestúpiť k inej spol. ked budem mať čisté konto.Ja už neviem čo ďalej . Asi sa obrátim na nejakého právnika.Nedá sa s nimi normálne rozprávať-už som tam chcela isť aj osobne no sídlo maju v Blave a to je od nás 200km.Písala som sem hlavne kvoli tomu, že som chcela vedieť či má niekto podobné skúsenosti a ak áno ako postupoval.
0 0
bastajaja bastajaja

bastajaja je offline (nepripojený) bastajaja

Ahoj Silvia- chcem sa opýtať aké máš skúsenosti s odstupom roka. Dala si tú výpoveď alebo nie. Ja mám s nimi hrozné problémy . Už som s toho na nervy.
0 0
Halli Halli

Halli je offline (nepripojený) Halli

Ja som dnes dostala prvú faktúru-vyučt., je zrozumiteľná, je tam započítaná aj decembrová platba, poslali aj nový platobný kalendár, komunikujú bez problémov mailom...takže žiadne prestávky v 11 mesiaci v platení ako u SSE a potom to zúčtovanie...to v SSE je hrôza...
som tam aj volala, všetko zatiaľ v pohode, neviem teda , čo môžeš mať za problém....ale nekričím hop...ešte počkám, už neverím nikomu a ničomu , len sebe
0 0
Ivet21 Ivet21

Ivet21 je offline (nepripojený) Ivet21

Dobrý deň, potrebovala by som radu. Potrebovali by sme odstúpit od zmluvy s Energy centrom. Zmluva je podpísaná v auguste. Teraz sme náhodne zistili, že na zmluve je vypísané zlé priezvisko, ktoré vobec neexistuje, miesto priezviska je meno ulice. Je možné od takejto zmluvy odstúpiť? Podľa mojho názoru je neplatná. Ďakujem za odpoveď.
0 0
GretaA GretaA

GretaA je offline (nepripojený) GretaA

Normálne som si vytvorila konto, aby som zdieľala nepríjemnú skúsenosť so zástupcom tejto spoločnosti. V podnájme v samostatnej izbe v Bratislave bývam s jednou starou pani. Dnes nám zrazu zazvonil nejaký mladý chalan, čo mal sotva 18 a vyvalil na pani nasledovné: "Dobrý deň, som zo spoločnosti Slovakia Energy. Potrebujem vidieť vaše ročné vyúčtovanie za plyn od SPP. Odteraz Vám bude chodiť faktúra za plyn aj elektrinu v jednom." A keď videl, že pani je zarazená, polo-ironicky dodal: "Bude to lacnejšie."

Ona ho pozvala ďalej, nech si ten papier nájde. Vtedy ma zbadal (práve som bola v kuchyni) a trochu sa zarazil. Povedal, že pôjde zatiaľ k susede, kým to ona nájde a ukázal: "Takto vyzerá" (ukázal zalaminátovaný vzor - z jednej strany mal vzor SPP a z druhej vyúčtovanie od ZSE).

Najväčšia sranda je to, že on to celé prezentoval, ako že je to len nejaká formalita, niečo, čo musí byť, čo sa musí ihneď, takmer medzi dverami, podpísať!

Začali sme hľadať vyúčtovanie a vtedy som v jej dokladoch uvidela, že už má tú česť a elektrinu dostáva od Slovakia Energy. Bol tam originál zmluvy v obale s ironickým názvom "O euro lacnejšie". Ale plyn jej dodáva SPP za celkom fajn cenu. Hneď mi bolo jasné, že aj by jej to chodilo "v jednej faktúre", to neznamená nič iné, ako že sa oni stanú jej novým dodávateľom plynu za PODIVNÝCH podmienok!! (čo si ona samozrejme neuvedomila...) Hneď som jej povedala, že ide o podvod a vyúčtovanie sme už ani nehľadali.

Sranda bola tá, že ten chalan už neprišiel (chcela som mu hneď vo dverách vynadať, prečo klame starých ľudí). Každý mesiac, keď jej príde dôchodok a zaplatí nájom a všelijaké iné premrštené faktúry, je úplne ožobráčená a nestačí jej na doktorov a to sa deje každý mesiac. Teraz už asi viem, prečo. Za UPC platí 65 € na 3 mesiace, to bola tiež pekná "zmluva". To Slovakia Energy radšej ani nechcem vidieť koľko (keď som si tu prečítala, aký majú chaos vo faktúrach a pošlú upomienku, pričom to bolo riadne zaplatené atď!!!) A ako teraz odstúpiť od zmluvy na tú elektrinu (ak sa to vôbec dá), keď tam musí človek volať/chodiť osobne a ona už takéto veci nezvláda, ledva sa dostane k doktorovi! A takýto starý nevzdelaný človek je pre nich NAJLEPŠÍ zákazník!! Nerozumie, zaplatí, podpíše. Stavím sa, že ak by došiel, tak by hneď začal vypisovať zmluvu. Pani povedala, že mu už ani neotvorí a nič nepodpíše. No ešte že sme to včas odvrátili. Prosím, dávajte si pozor na týchto podvodníkov a VARUJTE svojich starých rodičov a rodičov!
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať