Zavrieť

Porady

Strojčekový keks

Kto má osvedčený dobrý recept na strojčekový keks? V minulosti sa predával keksík s názvom "kreolky", pripadal mi ako z treného cesta, v strede kúsok džemu, s fantastickou chuťou. Taký by sa mi páčil.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    digehe1 je offline (nepripojený) digehe1

    som samouk, ale nechám si rád poradiť od dobrých ľudí ...viac digehe1
    ja robím tieto 2 recepty už dlhé roky, obidva sú výborné.
    0,5kg hladkej múky, 30 dkg smetol, 15 dkg pr.cukru, vanilka, 1/2 prášku do pečiva, l vajco.


    2.
    2 margaríny, l veľké vajco alebo 2 malé, 65 dkg hladkej múky,35 dkg pr.cukru, vanilka, 2 pudinky-prášky-dám podľa toho aké keksy chcem mať / malinový, orieškový, kakaový, alebo zlatý klas.
    Fakt výborné a hlavne odskúšané.

    digehe1 je offline (nepripojený) digehe1

    som samouk, ale nechám si rád poradiť od dobrých ľudí ...viac digehe1
    teším sa s tebou, ked budú upečené, môžu sa potrieť alebo namočiť do čokolády, ja ich aj zlepujem s džemom, to už záleží od každého ako si spraví. Budem rada ked sa ozveš po vyskúšaní, ja robievam na sviatky aj z 3 dávok, pretože mám doma 4 chlapov.hahaha

    Blankake je offline (nepripojený) Blankake

    Blankake
    Tieto keksy sa robia lisom na cesto, napr. takýmto: