Zavrieť

Porady

Reklamačný postup pri kúpe auta z Darexu

DOBRÝ DEŇ,MÁM PROBLÉM KÚPILI SME AUTO V DAREXE ČIŽE JAZDENÉ.O STAVE AUTA SME BOLI INFORMOVANÝ ,ALE PO TÝŽDNI SA NÁM POKAZILA KLÍMA.V ZMLUVE JE UVEDENE ,ŽE PREDAJCA ZODPOVEDÁ ZA VADU,KTORÚ MÁ VOZIDLO V OKAMIHU,KEĎ PRECHÁDZA NEBESPEČENSTVO ŚKODY NA TOVARE NA KOPUJÚCEHO,AJ KEĎ SA VADA STANE ZJAVNOU AŽ PO TOMTO ĆASE A POSKYTUJE TÝM KUPUJÚCEMU ZÁRUKU ZA SRYTÉ VADY TOVARU SO ZÁRUČNOU DOBOU 12 MESIACOV.ZÁRUČNÁ DOBA ZAČÍNA PLYNÚŤ DŇOM PREVZATIA TOVARU.ČIŹE SME ˇISLI S AUTOM DO PREDAJNE KDE NÁM DALI NA MIESTO REKLAMAČNÉHO LISTU TLAČIVO OBJEDNÁVKA /ZMLUVA O DIELO S TÝM ŽE AUTO PREVZALI NA ZISTENIE ŠKODY .PO ZISTENÍ NÁM TELEFONOVALI Z REKLAMAČNÉHO ODDELENIA A TO ,ŽE NEMÁME NÁROK NA REKLAMÁCIU / ŽE VADA JE NEPREDVÍDATEĽNÁ /A OPRAVU SI MUSÍME ZAPLATI´T V PLNEJ VÝŠKE ,ALEBO NÁM AUTO VRÁTIA...JA BY SOM SA CHCELA OPÝTAŤ NIEKOHO AKO ´DALEJ MÁME SI VYPÍTAŤ NOVÉ TLAČIVO KDE BUDE ZREJMÉ ,ŽE IDE O REKLAMÁCIU? ALEBO JE TO OK ZO STRANY PREDAJCU?POPROSÍ O RADU ZAJTRA BY SME MALI ÍS´T PRE AUTO.ĎAKUJEM
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    karca2 Pozri príspevok
    DOBRÝ DEŇ,MÁM PROBLÉM KÚPILI SME AUTO V DAREXE ČIŽE JAZDENÉ.O STAVE AUTA SME BOLI INFORMOVANÝ ,ALE PO TÝŽDNI SA NÁM POKAZILA KLÍMA.V ZMLUVE JE UVEDENE ,ŽE PREDAJCA ZODPOVEDÁ ZA VADU,KTORÚ MÁ VOZIDLO V OKAMIHU,KEĎ PRECHÁDZA NEBESPEČENSTVO ŚKODY NA TOVARE NA KOPUJÚCEHO,AJ KEĎ SA VADA STANE ZJAVNOU AŽ PO TOMTO ĆASE A POSKYTUJE TÝM KUPUJÚCEMU ZÁRUKU ZA SRYTÉ VADY TOVARU SO ZÁRUČNOU DOBOU 12 MESIACOV.ZÁRUČNÁ DOBA ZAČÍNA PLYNÚŤ DŇOM PREVZATIA TOVARU.ČIŹE SME ˇISLI S AUTOM DO PREDAJNE KDE NÁM DALI NA MIESTO REKLAMAČNÉHO LISTU TLAČIVO OBJEDNÁVKA /ZMLUVA O DIELO S TÝM ŽE AUTO PREVZALI NA ZISTENIE ŠKODY .PO ZISTENÍ NÁM TELEFONOVALI Z REKLAMAČNÉHO ODDELENIA A TO ,ŽE NEMÁME NÁROK NA REKLAMÁCIU / ŽE VADA JE NEPREDVÍDATEĽNÁ /A OPRAVU SI MUSÍME ZAPLATI´T V PLNEJ VÝŠKE ,ALEBO NÁM AUTO VRÁTIA...JA BY SOM SA CHCELA OPÝTAŤ NIEKOHO AKO ´DALEJ MÁME SI VYPÍTAŤ NOVÉ TLAČIVO KDE BUDE ZREJMÉ ,ŽE IDE O REKLAMÁCIU? ALEBO JE TO OK ZO STRANY PREDAJCU?POPROSÍ O RADU ZAJTRA BY SME MALI ÍS´T PRE AUTO.ĎAKUJEM
    Ak som správne pochopil - kúpili ste ojazdené auto, o ktorom ste vedeli, že je ojazdené. V čase kúpy klimatizácia fungovala, ale pokazila sa vám po týždni.

    Nechcem byť zlý, ale na ojazdenom aute (nie že by to neplatilo pre nové...) musíš počítať s tým, že sa niečo môže pokaziť. Ako mohol predajca vedieť, že po týždni sa pokazí klimatizácia, keď v čase predaja fungovala? On nedával záruku na to, že 12 mesiacov sa vám nič nepokazí. On dal záruku na skryté vady. Keby ste napr. po týždni zistili, že nefunguje zadný stierač (celý týždeň ste ho nepoužívali, lebo nepršalo), tak na to sa vzťahuje záruka.

    Súhlasím s predajcom, že reklamácia je neoprávnená a klimatizáciu si budete musieť opraviť na vlastné náklady.

    Reklamačný postup pri kúpe auta z Darexu

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.