Zavrieť

Porady

Reklamacia tricka - sudna cesta

Ahojte,

uz asi rok riesime reklamaciu znackoveho tricka s istou predajnou sportoveho oblecenia. Reklamaciu nam zamietli a dali nam pochybny znalecky posudok. Nasledne sme dali vypracovat svoj a ten vysiel v nas prospech, avsak spolocnost to neakceptovala, tak sme sa rozhodli to dalej riesit cez OZ slovenskych spotrebitelov, kde sa nas ujali a problem doriesili do takej podoby, ze nam je sportova firma ochotna vratit hodnotu tricka, avsak nase posudky a naklady s tym spojene stali porovnatelne, preto mame zaujem o riesenie sporu sudnou cestou, s tym, ze dame splnomocnenie OZ v zastupovani v sudnom spore... Mate niekto skusenost ako je OZ platene? Ide o to, aby sa nam nestalo, ze v pripade neuspechu (aj ked ho nepredpokladame) budeme cely spor hradit z vlastneho vrecka, cim by sa nam to tricko znacne predrazilo... Tvrdili nam, ze je to hradene z ich internych zdrojov, ze budu povdacny iba za nase 2% dane...

DAKUJEM!
Usporiadat
kvalitar kvalitar

kvalitar je offline (nepripojený) kvalitar

To je sila co dokazu slovaci koli nejakemu tricku uz sa zaciname podobat na americanov, ktori pre banality sa tahaju po sudoch a pravnici zarabaju na spolocnostiach.
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
Chobot Chobot

Chobot je offline (nepripojený) Chobot

lover Pozri príspevok
Ahojte,

uz asi rok riesime reklamaciu znackoveho tricka s istou predajnou sportoveho oblecenia. Reklamaciu nam zamietli a dali nam pochybny znalecky posudok. Nasledne sme dali vypracovat svoj a ten vysiel v nas prospech, avsak spolocnost to neakceptovala, tak sme sa rozhodli to dalej riesit cez OZ slovenskych spotrebitelov, kde sa nas ujali a problem doriesili do takej podoby, ze nam je sportova firma ochotna vratit hodnotu tricka, avsak nase posudky a naklady s tym spojene stali porovnatelne, preto mame zaujem o riesenie sporu sudnou cestou, s tym, ze dame splnomocnenie OZ v zastupovani v sudnom spore... Mate niekto skusenost ako je OZ platene? Ide o to, aby sa nam nestalo, ze v pripade neuspechu (aj ked ho nepredpokladame) budeme cely spor hradit z vlastneho vrecka, cim by sa nam to tricko znacne predrazilo... Tvrdili nam, ze je to hradene z ich internych zdrojov, ze budu povdacny iba za nase 2% dane...

DAKUJEM!
Všetko bude záležať na dohode medzi tebou a OZ. Ak sa v zmluve zaviažete uhradiť prípadné náklady, ak sa môže stať, že prehrajú a náklady vás vyjdú na niekoľkonásobok ceny trička.

AK v zmluve bude, že náklady na súdny spor znáša OZ, tak od vás nebudú môcť nič žiadať. Možno bude len jedno pojednávanie, kde zaplatia minimálny súdny poplatok a pojednávanie bude úspešné. Vtedy dostanú späť trovy konania a OZ bude bez nákladov, bude to najmä ich morálne víťazstvo a prestíž, že vyhrali súdny spor.

Takže pozor na zmluvu o zastupovaní (či o plnej moci).
0 0
Stefan2005 Stefan2005

Stefan2005 je offline (nepripojený) Stefan2005

!
kvalitar Pozri príspevok
To je sila co dokazu slovaci koli nejakemu tricku uz sa zaciname podobat na americanov, ktori pre banality sa tahaju po sudoch a pravnici zarabaju na spolocnostiach.
... doplním: to je sila, čo dokážu výrobcia a predajcovia kvôli nejakému tričku - namiesto toho, aby tú vec banálnej hodnoty bez slov vymenili, dokážu sa so zákazníkom roky naťahovať...

Apropo: aj za tú banálnu cenu má dostať zákazník zodpovedajúcu kvalitu; žiaľ, väčšina z nás radšej tú vec zahodí a kúpi si novú - na škodu náš všetkých.
0 0
danushka danushka

danushka je offline (nepripojený) danushka

kvalitar Pozri príspevok
To je sila co dokazu slovaci koli nejakemu tricku uz sa zaciname podobat na americanov, ktori pre banality sa tahaju po sudoch a pravnici zarabaju na spolocnostiach.
<LI class=profilefield_category>kvalitar Záujmy PC Zamestnanie - predvolené iné Zamestnanie - iné student Krajina SK
Možno keby si kvalitar nebol študent a zarábal peniaze nielen na rozptýlenie, ale aj na živobytie pre svoje deti, splácanie hypoték a iné..., možno by Ťa štvalo, že ako zákazník stojíš kdesi na poslednom mieste a nezaslúžiš si patričnú váhu, veď obchodník žije zo svojich zákazníkov a nie naopak.
0 0
kvalitar kvalitar

kvalitar je offline (nepripojený) kvalitar

vsak jasne mne len prislo smiesne koli tricku sa tahat po sudoch... ako kvalitar urcite stojim toho nazoru aby zakaznik dostal vyrobok v co najvecsej kvalite. A ta nemenova spolocnost bola upovedoma ze to budete riesit sudnou cestou? Nedalo by sa skor s nimy mimosudne dohodnut? Ak je to dost znama znacka myslim ze by to nemal byt problem. Ved najkepsia reklama je vzdy skusenost zakaznika...
0 0
anonym222 anonym222

anonym222 je offline (nepripojený) anonym222

kvalitar Pozri príspevok
To je sila co dokazu slovaci koli nejakemu tricku uz sa zaciname podobat na americanov, ktori pre banality sa tahaju po sudoch a pravnici zarabaju na spolocnostiach.
Práve že je málo takých Slovákov, a aj preto si výrobcovia a predajcovia dovolia predávať také šmejdy. Ja som nedávno reklamoval tovar za 2 eurá. Čakal som samozrejme 30 dní. Administrácia celej reklamácie zabrala mne ale aj predavajúcemu min. 30 minút. Ako ináč však máme naučiť obchodníkov aby taký tovar nepredávali?
0 0
lover lover

lover je offline (nepripojený) lover

kvalitar Pozri príspevok
To je sila co dokazu slovaci koli nejakemu tricku uz sa zaciname podobat na americanov, ktori pre banality sa tahaju po sudoch a pravnici zarabaju na spolocnostiach.
Prepac, ale presne kvoli takym lahostajnym ako si ty, si dovoluju obchodne spolocnosti taketo jednanie voci zakaznikom... Pri reklamacii Ta odbiju, pri vystaveni posudku Ti posudok evidentne spravi znalec, ktory nie je z oboru a ty ako obycajny konzument si povies OK, kaslem na to... No, vidis, ale my to riesit chceme a budeme...
0 0
lover lover

lover je offline (nepripojený) lover

kvalitar Pozri príspevok
vsak jasne mne len prislo smiesne koli tricku sa tahat po sudoch... ako kvalitar urcite stojim toho nazoru aby zakaznik dostal vyrobok v co najvecsej kvalite. A ta nemenova spolocnost bola upovedoma ze to budete riesit sudnou cestou? Nedalo by sa skor s nimy mimosudne dohodnut? Ak je to dost znama znacka myslim ze by to nemal byt problem. Ved najkepsia reklama je vzdy skusenost zakaznika...
Ano, uvedena spolocnost bola upovedomena nami XY krat:
1. Podali sme reklamaciu (pred rokom a pol) - oni automaticky vystavili posudok znalca, ktory posudzuje sportove potreby, nie textil...
2. Reklamaciu sme neprijali a na vlastne naklady sme si zadovazili posudok od sudneho znalca na textilie, ktory bol v nas prospech - opatovne neuspech
3. Kontaktovali sme OZ, ktore napadlo posudok a po dlhych tahaniciach nam prislo domov od spolocnosti, ze cenu tricka nam uhradia, ale ostatne naklady ako nas znalecky posudok, postovne atd. nie. Toto nas rozcertilo a zastupcu OZ tak isto a po konzultacii s pravnikom sa rozhodli pre sudnu cestu... Odvazim sa tvrdit, ze toto firma necakala a ak je to opravnene, mal by tak reagovat kazdy, aby sa obchodnici prebrali...

BTW, tricko je znamej znacky, kde sa s kvalitou pravdepodobne moc nemaznali alebo islo iba o vadnu seriu, ale to si mal vyriesit v ramci zachovania dobreho mena znacky v ociach zakaznika predajca s vyrobcom a nie sikanovat spotrebitela... Momentalne nejde o tych "par korun", ale najma o princip...
0 0
peter kkk. peter kkk.

peter kkk. je offline (nepripojený) peter kkk.

ja sa pripojim aj ked to bude mimo otazky.
ja osobne som neni na slovensku ochotny kupovat NIC, teda urcite nie v paradnych obchodnych centrach a tym spicokovych obchodoch. len pre porovnanie. kupovali sme vo viedenskom steffli mikinu. mali nasu pozadovanu velkost lenze to bol posledny kus a gombik (ktory bol len na okrasu) odtial vypadaval z toho dovodu ze nebol dobre podsity (co vie opravit aj taky kutil ako ja, ktory v zivote nesil). dosli sme k pokladni, opytali sa na iny kus presne tej istej veci pretoze je tam vada - ten kus bol posledny a tak predavac bez mihnutia oka dal 30% zlavu. tomuto hovorim pristup
0 0
1andu1 1andu1

1andu1 je offline (nepripojený) 1andu1

No ja ti drzim palce. Sama si odkladam listky a ked reklamujem vyrobok som prekvapena rozdielnym pristupom predajcu. Akoby zakon ani neexistoval a cela 2, 3, 5, a viac rocna garancia mi je len k smiechu. Ja by som prave brala americky pravny system, pravnikovi zaplatim len ak vyhra spor, nie ako u nas, ze je problem si najst vobec nejakeho pravnika, lebo oni taketo male veci neriesia a ak aj najdem tak je uplne jedno ci vyhram, lebo jeho odmena je ista. A SOIka by ti nepomohla? Kazdopadne pevne nervy.
0 0
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
peter kkk. Pozri príspevok
ja sa pripojim aj ked to bude mimo otazky.
ja osobne som neni na slovensku ochotny kupovat NIC, teda urcite nie v paradnych obchodnych centrach a tym spicokovych obchodoch. len pre porovnanie. kupovali sme vo viedenskom steffli mikinu. mali nasu pozadovanu velkost lenze to bol posledny kus a gombik (ktory bol len na okrasu) odtial vypadaval z toho dovodu ze nebol dobre podsity (co vie opravit aj taky kutil ako ja, ktory v zivote nesil). dosli sme k pokladni, opytali sa na iny kus presne tej istej veci pretoze je tam vada - ten kus bol posledny a tak predavac bez mihnutia okadal 30% zlavu. tomuto hovorim pristup
Lenže sú aj zákazníci , ktorí bez toho mihnutia oka sú schopní prísť týždeň dva pred vypršaním záruky a tovar reklamovať ....
Toto som si nevymyslel , toto sú skúsenosti , o ktorých by som vedel aj viac príkladov dať ....

Aj tomu ja hovorím prístup .....sa nečudujem obchodníkom ....česť ich výnimke ....
0 0
Stefan2005 Stefan2005

Stefan2005 je offline (nepripojený) Stefan2005

!
buchač Pozri príspevok
Lenže sú aj zákazníci , ktorí bez toho mihnutia oka sú schopní prísť týždeň dva pred vypršaním záruky a tovar reklamovať ....
... a ja patrím medzi nich . Pokazil sa mi televízor necelý mesiac pre vypršaním 24 mesačnej záruky. A veruže som išiel do obchodu! (aj mi zabezpečili jeho opravu).
0 0
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
Stefan2005 Pozri príspevok
... a ja patrím medzi nich . Pokazil sa mi televízor necelý mesiac pre vypršaním 24 mesačnej záruky. A veruže som išiel do obchodu! (aj mi zabezpečili jeho opravu).
Ale toto je aspoň tovar ....

Naschvál som neuvádzal skôr , ale zaberme si skutočnosť , že príde do obchodu ženská , že sa jej zlomila spona do vlasov , tzv. hrebeň po dvoch rokoch , týždeň pred vypršaním záruky a popritom účtenka prefotená ...

Apropóóóóóóóóó....cena tej spony cca 2 € ....
0 0
comodo comodo

comodo je offline (nepripojený) comodo

Nechapem , preco taketo problemy nerobia obchody ako bauamax , nay a pod. Mam skusenost , ze ked cosi nejde alebo sa pakazi , tak sa to vymeni, alebo vratia peniaze. Napr. bezsnurovy telefon som si nechal az treti kus. Ak sa vsak jedna o handry ci topanky , toto zreklamovat je obycajne problem. Zaiste preto , ze tovar ma pochybny povod a predajcovi sa nechce vzdat sa podvodneho zisku.
0 0
dorah34 dorah34

dorah34 je offline (nepripojený) dorah34

prave kvoli takymto pripadom odporucam vsetkym poistenie pravnej ochrany. clovek plati par korun rocne a ked pride prave k takejto veci, staci podpisat otvorenie poistnej udalosti a splnomocnenie pravnikovi poistovne ( pravnika hradi poistovna) a poistovna pravnej ochrany potom vlaci predajcu po sudoch kym ty si zijes spokojne a cakas na dobre spravy. Oplatilo sa to mne aj mojmu priatelovi uz niekolkokrat. Navyse, vela firiem uz vie, ze taketo poistovne maju dobrych pravnikov a ze sa s nimi neoplati natahovat. V nasom pripade sme uz vyhrali niekolko pripadov so silnymi, velkymi firmami a pritom sme takmer nevstali z kresla. drzim palce, nech toto dobre dopadne, do buducna fakt odporucam riesit to poistenim, pretoze zvlast na slovensku sa clovek musi stale s niekym takto dotahovat. nech sa aj obchodnici naucia, ze si nenechame po hlavach skakat!!! good luck!!!
0 0
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
comodo Pozri príspevok
Nechapem , preco taketo problemy nerobia obchody ako bauamax , nay a pod. Mam skusenost , ze ked cosi nejde alebo sa pakazi , tak sa to vymeni, alebo vratia peniaze. Napr. bezsnurovy telefon som si nechal az treti kus. Ak sa vsak jedna o handry ci topanky , toto zreklamovat je obycajne problem. Zaiste preto , ze tovar ma pochybny povod a predajcovi sa nechce vzdat sa podvodneho zisku.
Nesúhlasím ........

Jedná sa totiž o to , že slovač je národ vy.....ný , za mincu aj koleno si vŕtať nechá , cez plot pre pierko preskočí ....

Aký tovar predávajú NAY , BAumax ......porozmýšľajme ....

Elektroniku si odskúšaš v obchode , doma ..buď ide alebo nie . Ak sa pokazí , tak ju v rámci reklamácie opravia , vymenia ..áno , nemajú problém !!!

Alebo hádam naskrutkuješ do steny poriadne vruty , držia Ti , tak ich hádam len nevyberieš a pôjdeš reklamovať ...? ..či aj stavebný materiál takto pochodí ..?????

Lenže handričky , topánočky ...to je iné kafe , tie sa predsa používaním opotrebujú a kua aj npriek tomu majú takú istú záruku , ako televízor ...
Môžeš mať aj neviem aký značkový tovar , vyrobený hocikde inde , len nie v oblasti východnej Ázie , predsa sa Ti opotrebuje ...

A je jedno , či je to Baťa , Adidy , Niky .......alebo hádam nosíš iné , nezničiteľné značky ....
NEVERÍM ....

P.S.:
Toto sa ovšem netýka tovaru trhového , bazárového , šikmookého ....typu ...bez urážky ...
0 0
wegamizi wegamizi

wegamizi je offline (nepripojený) wegamizi

Ja by som len na obhajobu Loverovej situacie:
Syn pracoval v Sydney prave v spolocnosti, kde posudzovali reklamacie, znackovych sportovych a textilnych vyrobkov. Pokial bola zavada evidentna, nikdy sa nestalo, zeby zamietli reklamaciu. Boli vsak aj tam pikosky, ze reklamovali topanky po 4-toch rokoch, ze sa rozpadli. Ale to je o inom.
Chcela som len naznacit a potvrdit, ze aj na Slovensku ako zakaznici nekvalitnych vyrobkov, mame trvat na zachovani pravidiel rovnosti medzi predavajucim a zakaznikom. Ked ma predavajuci pravo na peniaze za tovar, tak zakaznik ma pravo na kvalitny tovar, pripadne na urychlenu napravu vzniknuteho nedorozumenia. Ak mi ludia nebudeme adekvatne reagovat na nepriaznive situacie, vzniknute v obchodnom vztahu, zakony pojdu proti nam.
Preto Loverovi drzim palce a urob vsetko pre svoju pravdu.
Naposledy upravil wegamizi : 21.10.09 at 10:29
0 0
Lenka*1 Lenka*1

Lenka*1 je offline (nepripojený) Lenka*1

aj ja drzim palec, len do toho... preco by sme sa nemali byt za to, co sme zaplatili poctivo zarobenymi peniazmi? Preco by sme mali mlcat a len mavnut rukou? ked sa v amerike mozu sudit s fastfoodmi za tlstnutie, preco by sme sa nemohli sudit za pravdu??
0 0
lover lover

lover je offline (nepripojený) lover

buchač Pozri príspevok
Nesúhlasím ........

Jedná sa totiž o to , že slovač je národ vy.....ný , za mincu aj koleno si vŕtať nechá , cez plot pre pierko preskočí ....

Aký tovar predávajú NAY , BAumax ......porozmýšľajme ....

Elektroniku si odskúšaš v obchode , doma ..buď ide alebo nie . Ak sa pokazí , tak ju v rámci reklamácie opravia , vymenia ..áno , nemajú problém !!!

Alebo hádam naskrutkuješ do steny poriadne vruty , držia Ti , tak ich hádam len nevyberieš a pôjdeš reklamovať ...? ..či aj stavebný materiál takto pochodí ..?????

Lenže handričky , topánočky ...to je iné kafe , tie sa predsa používaním opotrebujú a kua aj npriek tomu majú takú istú záruku , ako televízor ...
Môžeš mať aj neviem aký značkový tovar , vyrobený hocikde inde , len nie v oblasti východnej Ázie , predsa sa Ti opotrebuje ...

A je jedno , či je to Baťa , Adidy , Niky .......alebo hádam nosíš iné , nezničiteľné značky ....
NEVERÍM ....

P.S.:
Toto sa ovšem netýka tovaru trhového , bazárového , šikmookého ....typu ...bez urážky ...
Ked mam tricko 1/2 roka XY krat vyprate, tak ho kludne pouzijem na umyvanie auta, ci uz ma stalo 20 ci 200eur, ale ak sa po prvom spoteni na znackovom sportovom tricku urobia flaky ako po pouziti Sava a to po dvoch tyzdnoch od kupy t.j. cca. 2-3 nosenia, tak si myslim, ze je to suce na reklamaciu a ked ma odbili, ze som s trickom nespravne zaobchadzal, tak to ma dostalo uplne, preto sme sa pustili do "boja"...

No ja ti drzim palce. Sama si odkladam listky a ked reklamujem vyrobok som prekvapena rozdielnym pristupom predajcu. Akoby zakon ani neexistoval a cela 2, 3, 5, a viac rocna garancia mi je len k smiechu. Ja by som prave brala americky pravny system, pravnikovi zaplatim len ak vyhra spor, nie ako u nas, ze je problem si najst vobec nejakeho pravnika, lebo oni taketo male veci neriesia a ak aj najdem tak je uplne jedno ci vyhram, lebo jeho odmena je ista. A SOIka by ti nepomohla? Kazdopadne pevne nervy.
SOIka mi len povedala, ze ako sa opovazujem sudit znalecky posudok, ci som nejaky odbornik do textilu, tak sme SOI uz dalej neriesili...
DAKUJEM.
0 0
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
lover Pozri príspevok
Ked mam tricko 1/2 roka XY krat vyprate, tak ho kludne pouzijem na umyvanie auta, ci uz ma stalo 20 ci 200eur, ale ak sa po prvom spoteni na znackovom sportovom tricku urobia flaky ako po pouziti Sava a to po dvoch tyzdnoch od kupy t.j. cca. 2-3 nosenia, tak si myslim, ze je to suce na reklamaciu a ked ma odbili, ze som s trickom nespravne zaobchadzal, tak to ma dostalo uplne, preto sme sa pustili do "boja"...
Toto si mal uviesť hneď do úvodného príspevku ....

Moja reakcia by bola úplne iná .....

ale

Inak môj názor na ostatné okolnosti ostáva v platnosti ...
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať