Zavrieť

Porady

hlavny prac.pomer plus dohoda

zdravim

ako odpoved na moju otazku som dostala rozne protichodne odpovede, kedze som laik, prosim o vysvetlenie:
hlavny pracovny pomer - som ucitelka
okrem toho mam ponuku do jazykovej skoly, kam by som chcela nastupit iba na dohodu (dohoda o vykonani prace). ako to potom pre mna vyzera s danami?
vdaka
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Denda je offline (nepripojený) Denda

    Denda
    Preddavok na daň zo závislej činnosti Vám budú strhávať aj z dohody o vykonaní práci.

    emily je offline (nepripojený) emily

    emily
    Súhlas ...preddavky budú robené aj z dohody aj z HPP a na konci roka urobíte daňové priznanie, alebo požiadate zamestnávateľa o daňové vyrovnanie.

    Johanka je offline (nepripojený) Johanka

    Johanka
    Pretože to bude iba preddavok na daň, príjem z dohody o VP bude súčasťou ročného zúčtovania dane. Takže po skončení kalendárneho roka požiadaš zamestnávateľa , u ktorého máš pracovnú zmluvu o ročné zúčtovanie dane a predložíš mu na zúčtovanie aj potvrdenie o zdaniteľnej mzde a zrazených preddavkoch týkajúce sa DoVP. Ak nechceš aby Ti "čumel" do Tvojich bočných príjmov, môžeš si sama urobiť daňové priznanie.

    bumpy je offline (nepripojený) bumpy

    bumpy
    ahojte, mam este jeden dotaz k dohode, nie je potrebne platit aj zdravotne poistenie z tejto dohody (14 %)?