Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
laurinka3 laurinka3

laurinka3 je offline (nepripojený) laurinka3

Z webu www.basne-portal.sk:
Kliknutím na tlačítko "Ďalej k básnickým zbierkam..." akceptujete uzatvorenie zmluvy s našou spoločnosťou na 24 mesiacov.

vyznam slova akceptovat:
akceptovať
prijať, súhlasiť s niečím alebo niekým

Cize my sme len potvrdenie, ze suhlasime s uzatvorenim zmluvy ale k samotnemu uzatvoreniu nedoslo.

Nemala nam nasledne dojst nejaka zmluva alebo potvrdenie o nejakom uzatvoreni zmluvy?????

Nemyslite si to iste?????
notorik notorik

notorik je offline (nepripojený) notorik

Ktokolvek pisete danej firme, ci uz list, alebo mail, nespominajte v danom dokumente to, ze ste:
-sa na danu sluzbu registrovali
-ze ste danu sluzbu vyuzivali
-ze ste ju vyuzivali HOCI LEN RAZ
-ze ste sa zaregistrovali len koli sutazi
- cokolvek co by mohlo aspon v naznakoch potvrdit vop a nechat Vas so sputanymi rukami a spravcov uvedenych sluzieb s dokumentom, ze by ste porusili vop a vykonali tak vedome. Kapis?

Ak su v podmienkach uvedene konkretne paragrafy OZ, tak si ich nastudujte a nastudujte si aj znenia, na ktore sa OZ odvolava. http://www.zbierka.sk

A hlavne. Stat sa to mne, ignorujem to. [Aj ked mne by sa to nestalo, pretoze nemam menej ako 15 a nie som idiot ]
oklamany33 oklamany33

oklamany33 je offline (nepripojený) oklamany33