Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
mr-dee mr-dee

mr-dee je offline (nepripojený) mr-dee

macoil Pozri príspevok
pripájam sa s problémem www.downloads-portal.sk , tý istý ludia, tie iste podmieky
ano, aj o tomto webe som sa docital, to by sa dalo tiez napadnut, ze predavaju freeware soft bez vedomia autorov.
0 0
macoil macoil

macoil je offline (nepripojený) macoil

Tu asi pomôže len reklama v lampárni na Markíze....
0 0
erik.aragorn erik.aragorn

erik.aragorn je offline (nepripojený) erik.aragorn

Bral by som, ked registrovat a zvysit si tak popularitu. ale platit za to, to je moc.
Takze ako ludia, ako to budeme riesit, uzivatelka hena22 mi poslala Odmietnutie faktury.Poslal som im to tam, na support je zbytocne to posielat, mne sa to vracalo ako nedorucitelne. Info@neviem co uz.sk zatial som nedostal odpoved. Takze zajtra to posielam doporucene postou...
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

Pozerám,že sa nám tu objavil ďalší problém s nejakou pyramídovou hrou...
0 0
mr-dee mr-dee

mr-dee je offline (nepripojený) mr-dee

macoil Pozri príspevok
Tu asi pomôže len reklama v lampárni na Markíze....
tiez ma to napadlo, idem tam napisat, a nielen tam, ale aj do stv a jojky.
0 0
hena22 hena22

hena22 je offline (nepripojený) hena22

Terike11 Pozri príspevok