Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
Mária27 Mária27

Mária27 je offline (nepripojený) Mária27

ddino Pozri príspevok
Jedná sa o riadny podvod.

Ako môže chcieť firma peniaze od ľudí na rok dopredu, a travnie zmluvy na 24 mesiacov, keď má možnosť používať danú doménu len do mája 2010???


.
Asi sa chystá zdrhnúť. nNeviete, kto je to tá Elena Vejackova? Nepozná ju niekto?
0 0
erik.aragorn erik.aragorn

erik.aragorn je offline (nepripojený) erik.aragorn

Tu davam este raz odkaz na ziadost o zrusenie zmluvy
0 0
mr-dee mr-dee

mr-dee je offline (nepripojený) mr-dee

Terike11 Pozri príspevok
čítala som na jedene stránke že by sme mali všetci poškodení napísať na SOI, len neviem aké znenie by mal mať ten mail
ja som napisal, treba tym zahltit SOIku, cim viac ludi napise o tych podvodnikoch, tym lepsie a myslim, ze je jedno ako to napises, najma, nech to tam maju ...
0 0
mpca mpca

mpca je offline (nepripojený) mpca

bla bla.. koho to zaujíma?
Mária27 Pozri príspevok
Asi sa chystá zdrhnúť. nNeviete, kto je to tá Elena Vejackova? Nepozná ju niekto?
mna skor znepokojuje Ing. Radovan Baláž je registrovany v dalsich cca 50 spolocnostiach... http://foaf.sk/ludia/533506

http://www.mladezsns.sk/predstavitelia/


dalsia zaujimavost: http://foaf.sk/firmy/63366

btw: Kontakt: Elena Vejackova
Telefón: 421.908132142, 0908132142
Naposledy upravil mpca : 03.11.09 at 14:05
0 0