Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
kovovtepec kovovtepec

kovovtepec je offline (nepripojený) kovovtepec

Zdá sa ,že sa tých faktúr hromadí.Ja patrím tiež medzi tých ,ktorý takúto nehoráznosť obdržal.Myslím si,že nejaký neseriozny chamtivec si toto všetko dobre naplánoval na pred vianočne obdobie.Na slušných web-portáloch sa takto s návštevníkmi nejedná a akonáhle chce mať za svoje služby zaplatené,tak najprv musíš previesť platbu a až potom je záujemcovi umožnené užívať si produktov,ktoré ponúka.Ale na Slovensku je to asi tak,že poctivosťou to málokde alebo nikam nedotiahneš.
Na www.basne-portal.sk
som vstúpil tiež ,len zo zvedavosti...o aké básne ide.
Myslím si,že podnet na SOI je opodstatnený a na mieste.Každá seriózna inštitúcia Vám približne do 14 dní zašle nejakú písomnú formu dohody o niečom.Takéto niečo sa však neudialo.Navrhujem zatiaľ neplatiť.Zmluva
a nejaká dohoda je vtedy platná ak je obojstranne podpísaná.A ešte niečo...faktúra je nejaký podvrh, pretože zabezpečenie môjho PC mi vyhadzuje tieto nasledovné informácie...."Vyskytli sa problémy s minimálne jedným podpisom a identita autora podpisu je neznáma!"

Ja som tú stránku navštívil 01/08/2009 a až teraz po 3 mesiacoch doslova zatiahli sieť a chcú inkasovať?
0 0
ddino ddino

ddino je offline (nepripojený) ddino

matqo Pozri príspevok