Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
matqo matqo

matqo je offline (nepripojený) matqo

Registracny email + priloha:

Vážený pán ******,

Vitajte na portáli downloads-portal.sk

Na aktiváciu vášho prístupu kliknite prosím na nasledovnú adresu:
****** V prípade, že adresa bude rozdelená na dva riadky, skopírujte celú adresu do vášho prehliadača.

Vaše prístupové údaje:

Užívateľské meno: ******
Heslo: ******

Prajeme Vám veľa zábavy na našom portáli.

Váš team z www.downloads-portal.sk
0 0
nawaska nawaska

nawaska je offline (nepripojený) nawaska

kamoška mi to poslala...toto bolo celé čo tam bolo napísane

Vážená pani XY

Vitajte na portáli basne-portal.sk

Na aktiváciu vášho prístupu kliknite prosím na nasledovnú adresu:
http://www.basne-portal.sk/a/899/342...3a3398682e5ce9
V prípade, že adresa bude rozdelená na dva riadky, skopírujte celú adresu do vášho prehliadača.

Vaše prístupové údaje:

Užívateľské meno: XY
Heslo: XY

Prajeme Vám veľa zábavy na našom portáli.

Váš team z www.basne-portal.sk
0 0
VAS0 VAS0

VAS0 je offline (nepripojený) VAS0

nie nie aspon ja nemam taky isty variabilny symbol inac prave pozeram a aj ja mam prihlasovaci mail a v nom sa pise toto:

"Cena predmetu zmluvy pre účastníka na www.download-portal.sk je uvedená pri prihlásení.
Zároveň cena predmetu zmluvy je uvedená v ods. 7 týchto VOP. Firma je neplatca DPH.