Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
ani3012 ani3012

ani3012 je offline (nepripojený) ani3012

na základe mena,adresy a mailu nemôžu vystaviť faktúru !
Nemyslíte ?
Veď by som kľudne mohla registrovať kohokoľvek !
Lehota výpovede by mala skončiť po dvoch týždňoch od uzatvorenia zmluvy podľa ich VOP a podľa mailu s predmetom výzva na úhradu faktúry by to malo byť tiež dva týždne od doručenia tohto dokumentu
0 0
erik.aragorn erik.aragorn

erik.aragorn je offline (nepripojený) erik.aragorn

no vieme ze ide o podvod a velky, niektory sa nemuseli ani registrovat a musia platit.
Vieme ze majitelia tych firiem su este v inych firmach
Vieme ze server je platny len do buduceho roka
a musime to zmedializovat
a ako si tu niekto vsimol, zmluva nadobuda platnost az ked zaplatime fakturu!!!
takze mne vychadza z toho ze ak nezaplatime fakturu, nic nam nehrozi
0 0
Andrea84 Andrea84

Andrea84 je offline (nepripojený) Andrea84

Ahojte! Aj ja som dnes obdržala faktúru, ale zádrhel je v tom, že ja som si v hneď ten deň poslala emailom odvolanie nakoľko sa mi to zdalo dosť rýchli spôsob. Prišla mi odpoveď, že moja žiados sa rieši. Medzi časom som mala úmrtie v rodine a tak som nato pozabudla. A však dnes poslali faktúru akoby nič. Hladala som telefónny kontakt na Hlaváča aj Adamča a nič ani ..... Tak teraz neviem ako reagovať ked tu čítam vaše poznámky,