Zavrieť

Porady

Neprevzatie dobierky

Dobry den poradaci,

Prevadzkujem internetovy obchod a dnes ma absolutne vytocilo, ze sa mi vratili 3 kusy dobierok a zaroven som zistil, ze dalsie 3 sa mi v najblizsej dobe vratia, pretoze zakaznici si ich proste odmietaju prevziat. Na slovensku existuje ochrana spotrebitela, ale co podnikatelia? Je mozne pozadovat nahradu vzniknutej skody? Postovne a balne nie je zadarmo+musim platit aj za kazdu vratenu zasielku minimalne 1,20€. Ako sa chranit voci neserioznym zakaznikom? Zatial sa mi vratilo 55 zasielok a skoda len na postovnom je min. 200€. Je mozne, ze by som napriklad uctoval 10€ ako pokutu za neprevzatie objednavky a v pripade nezaplatenia pohladavky to vymahat napr.exekutorom? Skuste nieco efektivne poradit. Dakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Stretla som sa so zaujímavými obchodnými podmienkami jednej internetovej lekárne. Nechystám sa zásielku vracať - len ma zaujíma, či je to právne v poriadku.Nasledujúca informácia sa zobrazila na potvrdenej objednávke :

    Ďalšie informácie pre Vás:

    Každý zákazník má právo na vrátenie tovaru bez udania dôvodu do 14-tich dní od jeho prevzatia.

    V takomto prípade sa zaväzuje uhradiť prevádzkovateľovi (firme EMPERIA GROUP, s.r.o. - zmluvný sprostredkovateľ dodávateľa v rámci EÚ) poplatky spojené s dodaním tovaru a manipulačný poplatok vo výške 5.98 €.

    Právo vrátenia tovaru je platné za predpokladu, že je tovar vrátený späť nepoužitý, kompletný a zabalený v pôvodnom balení.

    V prípade Vašej požiadavky na storno objednávku alebo vrátenie tovaru sa postupuje v súlade s nákupným poriadkom,
    patusik3 určite nie - prečitajte si ten protokol zo SOI máte právo odstúpiť do 7 dní bez udania dôvodu a musia Vám vrátiť peniaze a aj náklady spojené s vrátením tovaru ...
    veronikasad Ďakujem.

    korela je offline (nepripojený) korela

    korela
    Keďže sa tu riešia prípady neprevzatia nielen tovaru, ale aj času podnikateľa, spotreba materiálu a výkon práce, pohonné hmoty, tieto praktiky nerobia iba zákazníci eshopov, ale aj objednávatelia znaleckých posudkov.
    Ten človek sa dokonca aj priamo so znalcom stretne, strávi s ním čas na obhliadke, takže nejde v žiadnom prípade o žiadnu anonymitu. Napriek tomu sa z času na čas stane, že posudok si objednávateľ neprevezme. V ťahu stratený čas, náklady na tlačiareň, farebné fotky, papier, cena za dopravu a za vlastnú prácu. Stalo sa aj to, že za odovzdaný posudok priemyselného objektu v hodnote vtedy za 40 tis. Sk, takú zákazku znalec nedostáva každý deň, a jeho vypracovanie tiež trvá adekvátne dlhšie. Preto si niektorí znalci pýtajú dopredu aspoň zálohu, čo nie je veľmi príjemné. A odovzdanie posudku iba z ruky do ruky po zaplatení. Stáva sa aj to, že objednávateľ vie presnú cenu za posudok vopre (pri bytoch), napriek tomu dokáže na mieste odberu povedať, že mu chýba nejaká fin. čiastka, že dodatočne doplní. V tom prípade už po skúsenostiach znale odpovedá, nech sa páči, ja rád počkám.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.