Zavrieť

Porady

Staviať dom či kúpiť byt?

Dobrý deň chcel by som sa poradiť ohľadom stavby domu.Stavať dom či nestavať?
Mam len 23 rokov s priateľkov už spolu bývame 3 roky v bratovom byte, ktorý už dlhšiu dobu žije v zahraničí.Vzhľadom na to, že priateľka pochádza z dediny a aj ja som zhruba 20 rokov pravidelne víkendoval na rodinnej chalupke nás to nesmierne ťahá stráviť zbytok života na dedine,samozrejme vo vysnívanom rodinnom domčeku.Vždy sa však rozhodujeme medzi kúpou bytu či stavbe domu.Ak by sme sa však rozhodli pre stavbu tak vzhľadom na dnešné finačné možnosti či pracovnú neistotu by sme určite zvolili svojpomocnú realizáciu svojho sna.A to je ten največší problém čo sa mňa týka vzhľadom na to, že nemám žiadne skúsenosti v oblasti stavebníctva.Mám obavy či by som dokázal s rozumom laika náš sen zrealizovať.Nemyslím tým povybavovať všetky potrebné povolenia či pozohnávať robotníkov.Ale sám sa podielať na samotnej stavbe, nákupom materiálu či ustrážením možného rozpočtu atd...Samozrejme máme obaja rodičov,ktorý nemajú male skúsenosti,ale najvecsiu zodpovednost a celú ťarchu na seba nesieme my.Kúpov bytu by sme sa väčšiny problémov vyhli,ale tiež vieme že nás sen by sme uz pravdepodobne nezrealizovali.Nepredstavujem si to samozrejme všetko len tak ružovo čo sa stavania domu týka len som zvedavý na iné názory, skúsenosti, rady...Vopred dakujem za vaše príspevky.

Usporiadat
Téma je uzavretá.
Zoltán Kovács Zoltán Kovács

Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac
Dá sa to zvládnuť určite. Sám som takto postavil dom. Viac sa dočítaš v mojom blogu tu na porade:


http://www.porada.sk/blog.php?u=2461
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
dolfort dolfort

dolfort je offline (nepripojený) dolfort