Zavrieť

Porady

STAT SA PLATCOM DPH ?

Dobrý deň!
Neviem sa rozhodnut ci sa stat platcom DPH...
Uz rok pracujem ako zivnostnik (dokoncovacie stavebne prace) s partiou 6 zivnostnikov. Doteraz sme pracovali len ako zivnostnici, no teraz prechadzame pod sro a ja mam moznost stat sa veducim partie.Lenze to pojdu vsetky vyplaty cezo mna , takze budem mat vysoky rocny obrat a budem musiet byt platcom dph. Neviem sa rozhodnut ci zobrat to miesto veduceho....
Dakujem za pomoc...
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Johanka je offline (nepripojený) Johanka

    Johanka
    Nechápem súvislosť s.r.o. a vedúceho, ktorý možno bude platiteľ DPH ...
    Kto je spoločníkom v s.r.o ?

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács
    Podľa mňa je to klasický prípad zamestnávania na živnosť. "Zamestnávateľ" je s.r.o, a objedná prácu u živnostníkov, a zrejme chce to riešiť čo najjednoduchšie, preto prehnať peniaze cez jedného z nich. A potom ten jeden nech sa vysporiada s ostatnými. Preto asi ten nárast obratu.
    Naposledy upravil Zoltán Kovács : 19.01.10 at 11:02

    JarkaL je offline (nepripojený) JarkaL

    JarkaL