Zavrieť

Porady

Reklamácia

Prosím Vás o pomoc pri postupe pri reklamácii tovaru.
Spoločnosť si objednala tovar- etikety. Etikety nie sú kvalitné, po nalepení sa scvrkávajú a krčia. Písomne sme zaslali reklamáciu / doporučene aj emailom/. Dodávateľ sa bol osobne pozrieť, zatiaľ sme od neho nedostali žiadne stanovisko.
Ako teraz postupovať? Faktúru vrátiť, alebo čakať na stanovisko dodávateľa? Zatiaľ sme pozdržali jej úhradu.
Etikety však súrne potrebujeme, 30 dní /7 už prešlo/ za ktoré sa dodávateľ môže vyjadriť je veľmi dlhá doba a my nemôžeme bez označenia výrobkov etiketami ich predávať.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    kyblik je offline (nepripojený) kyblik

    Robotník telom i dušou kyblik
    Skuste sa s ním skontaktovať a oznámiť mu urgentnosť objednávky. Nech Vám obratom pošle tovar, ktorý ste si objednali. Inak môžete od zmluvy odstúpiť, nakoľko nebola splnená požiadavka kvality. Všetko píšte na papier aby ste mali doklad o každom kroku.

    truch je offline (nepripojený) truch

    truch
    kyblik Pozri príspevok
    Skuste sa s ním skontaktovať a oznámiť mu urgentnosť objednávky. Nech Vám obratom pošle tovar, ktorý ste si objednali. Inak môžete od zmluvy odstúpiť, nakoľko nebola splnená požiadavka kvality. Všetko píšte na papier aby ste mali doklad o každom kroku.
    Už sme ho naháňali, prišiel osobne, ale žiadne vyjadrenie nám nedal, denne ho urgujeme aj telefónom, vyjadruje sa tak,že vlastne nič nepovie.
    Máme doporučene zaslanú reklamáciu, máme poslať ďaľší list s urgenciou s vyčíslením straty?
    Kedy a za akých podmienok môžeme od zmluvy odstúpiť?
    Ďakujem ti kyblik za odpoveď, cením si to Dáša

    zdenka131 je offline (nepripojený) zdenka131

    logopéd, psychopéd, pedagóg, večný študent, absolvent viacerých VŠ ...viac zdenka131
    § 623 OZ
    Pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má spotrebiteľ právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí).Podľa výkladu OZ záleží len na kupujúcom, či si uplatní právo na výmenu alebo vrátenie peňazí. Ak si však zvolí jedno z týchto práv, nemôže už túto voľbu sám jednostranne meniť,
    V prípade, že má vec súčasne najmenej tri rôzne odstrániteľné chyby, pričom každá z nich bráni v riadnom užívaní, má spotrebiteľ právo rozhodnúť sa, či uplatní právo na výmenu tovaru alebo na vrátenie peňazí.
    To isté právo má aj vtedy, ak sa rovnaká chyba, aká bola najmenej dvakrát opravovaná, vyskytne tretíkrát v záručnej dobe.

    kyblik je offline (nepripojený) kyblik

    Robotník telom i dušou kyblik
    Dakujem Dáška.

    Odstúpenie od zmluvy je jednostranný právny úkon adresovaný druhej strane, ktorým sa ruší zmluvný záväzkovoprávny vzťah v okamihu, keď dôjde druhej strane. Podľa § 48 ods. 1 Občianskeho zákonníka od zmluvy môže účastník odstúpiť, ak to ustanovuje zákon, alebo sa na tom účastníci dohodli. Zákon upravuje možnosť odstúpenia od zmluvy ako sankciu, napr. pri omeškaní dlžníka (§ 517 OZ), v niektorých prípadoch vadného plnenia (§ 623 ods. 1), ale aj pri zmluve uzavretej v tiesni za nápadne nevýhodných podmienok (§ 49 OZ) atď. Odstúpenie od zmluvy je výkon práva opierajúci sa buď o zákon, alebo o zmluvu.

    Dokonca ak v dôsledku nedodržania zmluvy vznikne druhej strane preukázateľná škoda, má nárok na odškodnenie.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.