Zavrieť

Porady

Nový zákon 317/ 2009 Z.z.

Nový zákon 317/ Z.z. ruší výnimku z plnenia kvalif.predpokladu vzdelania, ktorá bola udelená na základe začatia vzdelávania na získanie špeciálnopedagogickej spôsobilosti ?
Z 12.plat.triedy je možné "padnúť" na 10.plat.triedu pri rovnakom prac.zaradení....??!
Usporiadat
pe.pe pe.pe

pe.pe je offline (nepripojený) pe.pe

optimista
Ilika Pozri príspevok
...ak dobre rozumiem, tak §61 ods. 7 mi priznáva 1.atest.ale je otázne pre akú kategóriu ?
a) učitel ZŠ .............(čo mám ukončené)alebo
b) učiteĺ špec.školy ..........podla toho, čo študujem a kde už 3 roky učím, na ŠZŠ
pedag. prax mám 2O rokov
Ak sa nemýlim, existuje len kategória "učiteľ". Podkategória potom podľa toho, či ide o primárne, alebo nižšie sekundárne vzdelávanie. To že si učiteľka ŠZŠ sa zohľadňuje v zaradení do pracovnej triedy prís. platovej triedy.
Ilika Ilika

Ilika je offline (nepripojený) Ilika

Sabadka Pozri príspevok
Tak ako som ti už písala, odfoť si svoje dokumenty o vzdelaní všetky a daj dotaz na osobný úrad príslušného krajského školského úradu, tam ti dajú relevantnú odpoveď, ale pepe o príspevok vyššie má pravdu, tú I. kvalifikačnú by ti uznať mali a tým pádom by ťa mala zaradiť ako učiteľa s I. kvalifikačnou skúškou a zaradiť do 11 platovej triedy.

Ja si to tiež myslím ,že mám mat 11.triedu., podla zákona.... ale ešte nikto mi to nepotvrdil a je to fajn , ked aspon jeden človek súhlasí so mnou.
...ja už mám svoj vek a tolko som už študovala, že už si to (len tak mimochodom ) aj z morálneho hladiska zaslúžim. .... a nie je mi jedno či som v 10. alebo 11. triede.Mám za sebou 2 ročné funkčné štúdium, lebo som pôsobila ako riaditelka, rôzne PC kurzy, etiku a teraz som sa dala na špecku, lebo som rada, že po dvoch rokoch nezamestnanosti ma prijali na ŠZŠ.
Ilika Ilika

v tabulkách Zaradovanie PZ a OZ do platových tried ......sú kategórie PZ rozdelené na Učitel ZUŠ,
Korepetítor
Učitel MŠ, vychovávateĺ a MOV
Tréner
Pedag.asistent...apod.
Ilika Ilika