Zavrieť

Porady

personálne otázky v neziskovej organiz.

Prosím o radu pri zmene príspevkovej organizácie na neziskovú ( pri zmene názvu organizácie) ako postupovať v oblasti personalistiky pri pracovných zmluvách u jednotlivých pracovníkov atď... ako postupovať pri zmene štruktúry novej neziskovej organizácie.
Ako postupovať vzhľadom na ohlasovaciu povinnosť pre sociálnu,zdravotnú poisťovňu-RL- za jednotlivých poistencov poistencov?
Podľa Zákona č13/2002§6čl.5 je to jasné ale predsa ako v praxi...
Ešte otázka či nezisková organizácie je napojená na štátnu pokladňu.
Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    koalko je offline (nepripojený) koalko

    koalko
    Tu treba si dať otázku či ste len zmenili názov ,alebo aj máte zmenu IČO, DIČA. Lebo pri zmene názvu treba upraviť pracovné zmluvy len v tom bode a zmenu nahlsiť na DU, soc.,zdrav. a všetkým klientom.
    ALe pravdepodobne tu nejde len o zmenu názvu firmy, ale aj o zmenu celkovú čiže nové IČO, DIČO. Tak potom všetko odznova nové pracovné zmluvy, nahlasovacia povinosť na DU, soc. zdrav.poisťovna. A nové účtovníctvo, Predpokladám, že z prísp.organ.,ktorú ste zručili ste vytvorili neziskovú org.-občianske združenie, ktorá má aj iné účtovanie ako príspevková.

    personálne otázky v neziskovej organiz.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.