Teraz neviem či stavate tak, že na tej stavbe Ste nikdy neboli.
Podľa mňa by Ste mali vedieť kto sa Vám na Vašej stavbe pohybuje.
Dať na poriadok papierovačky si myslím, že nieje až taký problém.
Treba prepísať (spätne) texty všetkých faktúr aj zmlúv.
Z
"Faktúrujeme Vám za stavebné práce"
NA
"Faktúrujeme Vám na sprostredkovanie stavebných prác"
Sumy zostávajú - účtovníctvo sa nemení (tušim prvá výhoda jednotnej DPH v praxi
).
Ak Vám to neprerobí - dovidenia s ním.
Šťastie v tom, že má to "sprostredkovanie".
Ale ak tá stavba "spadne".
Bude sa pátrať po každom detaile.
Kto to robil ?
Akým spôsobom ?
Aké oprávnenia ?
Revízie, školenia, elektrina, plyn, zváranie atď...