Jarmila Lisková Dobrý deň,
prosím o radu ako ďalej postupovať:V jednom obchodnom reťasci sme si kúpili LCD Technika televízor, ešte je v záruke, ktorá končí tohto roku v apríli. Pred 3 týždňami vznikol na vrchnej časti obrazovky zvislý asi 20 cm.čierny pás. Televízor sme dali na reklamáciu. Po 10 dňoch prišla odpoveď - neuznaná reklamácia - vada spôsobená zákazníkom - častým pozeraním formatu 4/3. V návode na používanie je napísané /po slovensky/,že tento formát sa používa na normálny obraz, pretože ide o pôvodný tvar. Televízor sme odmietli prevziať, napísala sa nová reklamácia s tým, že v návode nie je nikde žiadný odstavec, alebo upozornenie, že sa formát 4/3 môže pozerať iba obmedzene. Včera prišiel ďalší list - znova neuznaná reklamácia. Nerešpektovanie pokynov užívateľského návodu,vraj na strane 136 je užívateľ vystríhaný pred dlhodobým používaním. Celá brožúra návodu, ktorý držím v ruke má 81 strán, z toho po slovensky je 14 strán,kde je tá 136 strana? Neviem, kde sa mám dočítať, že sme niečo zavinili. Prosím, ako mám ďalej postupovať? Odborný znalec tohto reťazca je ten, čo 2x neuznal reklamáciu. Prosím, za každú radu budem veľmi povďačná
No v anglickom reťazci by som rozhodne televízor nekúpil ...tam predávajú/li Technicu ...
Kúpil som síce v inom , malý telkáč ...a keby sa mi pokazil , tak ho vyšmarím rovno na patričné miesto - separovaný zber ...
Inak , to , že má návod o toľkých stranách ? Klasika ...a kde je tá strana 136 , hm , tak to je potrebné sa pýtať odborníka v Tescu ...
Ale je zaujímavé , že dosť často s kazia veci tak mesiac pred vypršaním záruky ...a je jedno , čo sa to týka elektroniky , šatstva , topánok alebo sponiek do vlasov ....
P.S.:
Tie sponky schválne spomínam ...manželka skoro infarkt vtedy chytila , keď jej na reklamačku doniesli