Zavrieť

Porady

T-COM internet, problem

prosim o radu s T-COMom
Prestahovali sme sa do novostavby na dedine a zacali sme riesit internet, jednou z mala moznosti bol T-COM internet, tak som tam zavolala a objednala (este operatorka ma uistovala ze pokial mi to nepojde, nebude sa nic uctovat), mali prist technici natiahnut kabel, postou zmluva, dalej modem a na mail hesla a aktivacia. Na druhy den technici natiahli kabel, prisli aj mailom hesla a potvrdenie o okamzitej aktivacii a spoplatneni sluzieb!!! Modem nikde, zmluva nikde. Po tyzdni som volala na linku sluzieb zakaznikom, ze akym padom mi je nieco aktivovane, ked mi chyba modem a zmluvu som nepodpisala. A teda ze odstupujem od objednavky. Operatorka mi odpovedala ze ju to nezaujima a ak odstupim hrozia mi zmluvne pokuty. Bola som aj na predajni, pracovnicka ma uistovala ze to bude nedorozumenie, ze ked nemam podpisanu zmluvu ani modem, nemozu mi poslat ziadnu fakturu. Lenze o dva dni mi faktura prisla. tak som posielala reklamaciu, na co mi odpisali dost zvlastnu komplikovanu odpoved so spustou poloziek co mi teda nebudu uctovat, a ze si uznavaju chybu na strane T-COM. pre istotu som volala operatorke nech to prektontroluje, ta mi potvrdila ze chyba je na ich strane a nebude mi nic uctovane. Vcera mi vsak prisla upomienka ze som neuhradila fakturu a ja uz som z toho na nervy.
Co mozem s nimi robit, alebo to mam fakt zaplatit ked su taky kolos s hromadou pravnikov a nemam sancu sa z toho dostat? Poradte prosim
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    neva19 je offline (nepripojený) neva19

    neva19
    Môj názor je taký, že pokiaľ už odoslali faktúru, tak ju majú v systéme a sleduje sa jej úhrada. Podala si reklamáciu, uznali Ti ju, tak je potrebné faktúru zaplatiť a na vyreklamovanú sumu Ti vystavia dobropis.

    sfinks je offline (nepripojený) sfinks

    sfinks
    Ale mas sancu sa z toho dostat, ja mavam podobne problemy s Tmobilom ale nakoniec si najddem v zmluve nejaky riadok co hovori proti im .. napisem im list ze koncim snimmi podla toho a toho bodu ze niesom spokojny aatd ..a za par dni mi pride ospravedlnenie aj s bonusom + mi daju nejake penaize ako ospravedlnenie. A kedze o je ta ista firma ci tmobile alebo Tcom tak by to malo aj u nich platit. Oni su vsetci taki hajzlici, aby lahko ziskali penaize a nepovedia ti vela krat o neicom co by ti mali ... Napis im list stym ze vtedy a vtedy si volala s operatorom, telefonicke rozhovory sa ukladaju takze si to mozeu skontorlovat, nic neplat ked nemusis, to je chyba slovenskcyh spotrebitelov, radsej neico zaplatia ako by sa mali mat problemy. A s tou upomienkou to bude tak ze oni ti upomienku poslali a ky mto postou prislo k tebe tak si medzi tym volala do toho Tcomu, tak to uz nemali ako zastavit. Ale pre istotu im zavolaj vsak to mas za free az mas aj pevnu linku od nich

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    S T comom "pochodíš" najlepšie ak budeš písomne jednať s ich reklamačným oddelením. Tu je adresa : http://www.t-com.sk/Default.aspx?CatID=654

    Na ich "všeliakých" bezplatných linkách sedia narýchlo zaučení brigádnici, takže ti "odrapkajú " iba naučené frázy

    zk24 je offline (nepripojený) zk24

    zk24
    Ahoj,

    aj ja mam T-com. Ked nahlasim, ze mi aj tri dni nefunguje internet (treba vzdy zavolat v ten den, ked postrehnem zavadu), tak v NASLEDUJUCEJ fakture mam vzdy odpocitane dni, kedy mi sluzbu nedodavali. Ale nesmiem zavolat, ze uz tyzden mi to nejde... to nie, odkedy zavolam az po spustenie, o ktorom ma vzdy informuju sms-kou mi odratavaju z ceny faktury... Musim povedat, ze tiez sme mali tazsie zaciatky, prave pre tych "rychlokvasenych" brigadnikov, ale odvtedy okrem vysokej ceny som spokojna

    andreaS je offline (nepripojený) andreaS

    andreaS
    tiez som zazila nedavno adrenalin s touto spolocnostou...

    kedze moj povodny poskytovatel sluzieb nas mal na haku uz 2 roky po ukonceni viazanosti, tak sme hladali inu moznost... podmienkou bolo, aby sme si mohli internet aj s TV so sebou "zobrat" v pripade stahovania a bohuzial jedina volba bola na t-com...

    v novembri minuleho roka vramci akcie HBO za 1,- euro sme si aktivovali magio a internet na optike. Magio boxy dosli raz-dva, nainstalovat im to ale uz trvalo dlhsie.. cca mesiac... zvlastne bolo, ze nemohli prist po 15.30, tak som sa musela dohodnut s mamou, aby prisla a oni mohli natiahnut kable... kable natiahli a povedali ze to bude behom dna frcat... ked to uz ani na treti den neslo, tak som telefonovala na linku, kde to nahlasili ako poruchu (!!!!!) ... pritom ziadna porucha, ale z ich strany nedoslo k instalacii... po tyzdni od natiahnuti kablov sa problem konecne rozlustil a internet aj tv konecne isli...

    prekvapenim bola prva faktura, kde nam uctovali fakturacne obdobie odo dna kedy prisli natiahnut kable a nie odo dna kedy nam sluzbu spustili (rozdiel = 7 dni) ... volala som na linku a hovorila slecne, ze s tym datumom nesuhlasim, lebo tym nas ukratia o tyzden akcie HBO za euro.. uistila ma,ze urcite nie, ze to maju tak vypocitane... (bla bla blaaa) navyse tam bol poplatok za aktivaciu druheho magio boxu, co ma prekvapilo, lebo sme nato neboli upozorneni... tuto informaciu o cene aktivacii druheho boxu som nenasla ani v zmluve... oni beru zaciatok 4. ale skutocnost bola 11.

    po skonceni troch mesiacov sme boli so slecnou, kt. s nami uzatvarala zmluvu dohodnuti, ze mi napise mejl, aby sme nezabudli zrusit hbo a cinemax... nestalo sa tak... prisla v poradi 4 faktura a na moje prekvapenie bola vo vyske predchadzajucich akciovych, t.j. magio tv komplet, akciove HBO a cinemax, internet spolu za 4,90 ... bolo mi to divne, ale budis, asi to je to, co myslela ta slecna, ze tak to upravia, kvoli tomu tyzdnu...

    no faktura za posledny mesiac prisla vo vyske cca 95,- euro !!!!! skoro ma vykotilo ked som ju otvorila... v tejto fakturke si dofakturovali plny poplatok za HBO od 4. do konca mesiaca a samozrejme dopredu na dalsi mesiac... a tu je presne to, co som hovorila slecne na linke, ze pridem o tyzden hbo v akcii... tak som isla do predajne, lebo bol vikend a vtedy ich linka nefunguje ... slecna v predajni napisala reklamaciu s tym, ze nesuhlasim s obdobim fakturacie a zaroven ze ziadam vratit peniaze za cas, kedy internet nefungoval... a ziadali sme ju zrusit vsetky povodne akciove veci... toto mila slecna neurobila, lebo programy isli dalej, co mi bolo divne, tak som volala na linku, ze preco to ide, tak vdaka nej budeme platit za dalsi tyzden poskytovania tychto programov

    prisla odpoved na moju reklamaciu v tom zneni, ze fakturacne obdobie sa menit neda () a ze ciastocne ju uznavaju a nahradu nefungujuceho internetu a TV vo vyske 0,37 eura nam poukazu v najblizsej fakture!!!!! skoro som zinfarktovala... ale ze mi mali preratat to HBO o tyzden menej, tak to nie.... spiny hnusne!!!!

    neviem cim sa ohradit, ako docielit zmenu obdobia, resp. zmenu zaciatku poskytovania sluzieb a tym padom prepocitania ciastky za to hbo spatne...

    po tejto akcii bolo este zrebovanie o rozne ceny, a ja som vyhrala poukaz na 33 euro na sluzby od t-com-u... v statute sutaze bolo uvedene, ze mi bude cena dorucena do 45 pracovnych dni... a od 25.11. je tych pracovnych dni za nami o dost viac a cena v nedohladne... a ani o tomto mi nevedela slecna v predajni nic povedat.. jej reakcia bola: zavolajte si na linku....
    dakujem za rady, zajtra budem kontaktovat to reklamacne oddelenie, len sa este chcem opytat, ako mi mozu uctovat nejake polatky, ked som s nimi zmluvu nepodpisala a takisto mi nedodali vsetko potrebne k tomu aby mi internet fungoval. Mam aj mobil a tam som normalne podpisala zmluvu na dva roky a vsetko je ako ma byt, ale toto nemozem pochopit ze si dovolia bez zmluvy, ved som sa tym padom k nicomu nezaviazala, ci nie?

    Vlado40 je offline (nepripojený) Vlado40

    Vlado40
    Postup T-Comu je v Tvojom prípade zvláštny.
    Ak si aj objednám internet cez operátorku , tak postup je :

    1.Najprv príde poštou 2x zmluva , ktorá sa podpíše a 1x sa vráti poštou , alebo osobne na T-Centrum.

    2.Dobierkou príde modem a potom zvykne za 1-2dni prísť listom ,zvykne doporučene , prístupové meno a heslo na internet.
    Deň , keď sa prvykrát pripojím do internetu , vlastne aktivujem túto službu.

    Tvoju reklamáciu by som neriešil písomnou formou , ale osobne v T-Centre.

    Fero11 je offline (nepripojený) Fero11

    Fero11
    janulienocka1 Pozri príspevok
    prosim o radu s T-COMom
    Prestahovali sme sa do novostavby na dedine a zacali sme riesit internet, jednou z mala moznosti bol T-COM internet, tak som tam zavolala a objednala (este operatorka ma uistovala ze pokial mi to nepojde, nebude sa nic uctovat), mali prist technici natiahnut kabel, postou zmluva, dalej modem a na mail hesla a aktivacia. Na druhy den technici natiahli kabel, prisli aj mailom hesla a potvrdenie o okamzitej aktivacii a spoplatneni sluzieb!!! Modem nikde, zmluva nikde. Po tyzdni som volala na linku sluzieb zakaznikom, ze akym padom mi je nieco aktivovane, ked mi chyba modem a zmluvu som nepodpisala. A teda ze odstupujem od objednavky. Operatorka mi odpovedala ze ju to nezaujima a ak odstupim hrozia mi zmluvne pokuty. Bola som aj na predajni, pracovnicka ma uistovala ze to bude nedorozumenie, ze ked nemam podpisanu zmluvu ani modem, nemozu mi poslat ziadnu fakturu. Lenze o dva dni mi faktura prisla. tak som posielala reklamaciu, na co mi odpisali dost zvlastnu komplikovanu odpoved so spustou poloziek co mi teda nebudu uctovat, a ze si uznavaju chybu na strane T-COM. pre istotu som volala operatorke nech to prektontroluje, ta mi potvrdila ze chyba je na ich strane a nebude mi nic uctovane. Vcera mi vsak prisla upomienka ze som neuhradila fakturu a ja uz som z toho na nervy.
    Co mozem s nimi robit, alebo to mam fakt zaplatit ked su taky kolos s hromadou pravnikov a nemam sancu sa z toho dostat? Poradte prosim
    Na zaklade coho ti chcu dat pokutu, ked si nic nepodpisala ??

    Oni su kolos, maju kopec pravnikov, ale pravnik sa musi chytit podpisanej zmluvy, ktoru nema, takze vsetci pravnici v t-come sa mozu zasolit
    Aj jak hovoril Bohumil Stejskal vo filme dedicstvi "nic sem nepodepsal, nic nezaplatim"

    Lilka 1 je offline (nepripojený) Lilka 1

    Lilka 1
    Ja som v januári so spoločnosťou T-com skončila a som veľmi rada. Mala som VRI internet a aj po mojej výpovedi a ukončení zmluvy mi doteraz posielajú na podpis nové a nové zmluvy, bombardujú ma telefonátmi, e-mailami. Po ich telefonickej žiadosti o môj podpis a mojom upozornení, že už som dala výpoveď, mi napriek tomu príde zmluva s tým, že som o ňu telefonicky požiadala . Toto sa už opakovalo niekoľkokrát. Už len čakám, kedy mi pošlú faktúru za niečo, čo nemám.

    magda26 je offline (nepripojený) magda26

    magda26
    Dobrý deň

    Prosím o pomoc, chcela by som s t-comom ukoncič zmluvu nakolko som sa vydala a prestahovala. Moji rodičia nechcu ten internet. A ked som sa pytala v t-come tak mi povedali ze ak to zrusim tak mi dajú pokutu cca 12-15 tisíc, zmulva plati cca do konca roka. Co mám robit? prestahovat ho nechcem nakolko moj muz ma uz jeden internet a ten nam zatial staci. Prosim poradte mi.

    dakujem s pozdravom

    salvosko je offline (nepripojený) salvosko

    salvosko
    Nic s tym neurobis. Zaviazala si sa na danu dobu a ukoncenie zmluvy pred jej vyprsanim je spoplatnene.
    Platit kym neskonci zmluva.

    miky64 je offline (nepripojený) miky64

    bol som,som a ešte chvílku budem ...viac miky64
    Lilka 1 Pozri príspevok
    Ja som v €januári so spoločnosťou T-com skončila a som veľmi rada. Mala som VRI internet a aj po mojej výpovedi a ukončení zmluvy mi doteraz posielajú na podpis nové a nové zmluvy, bombardujú ma telefonátmi, e-mailami. Po ich telefonickej žiadosti o môj podpis a mojom upozornení, že už som dala výpoveď, mi napriek tomu príde zmluva s tým, že som o ňu telefonicky požiadala . Toto sa už opakovalo niekoľkokrát. Už len čakám, kedy mi pošlú faktúru za niečo, čo nemám.
    asi trošku
    ale blahoželam ja mam s nimi zmluvu do novembra a tiež končim mam u nich tv,net a do januara aj pevnu linku a tu nastali problemy predtym som platil 51 € po skončeni viazanosti telefonu mi zdvihli mes.platbu na 63 €, tak som k 1.3. odhlasil telefon a v marcovom vypise mi znižili pla&tbu na 56 € za akciovy telefon som platil 12 € to znamena že magio a internet ma stali 39 € tolko som mal platiť až do konca viazanosti ale neviem akymi prepočtami prišiel t com na sumu 56 € už len čakam na fakturu od t comu a začneme to riešiť som zvedavy čo mi na to odpišu a asi založim blog s ich vyhovorkami

    vieroslava je offline (nepripojený) vieroslava

    vieroslava
    Ja píšem permanentne každý druhý rok reklamáciu na služby T-com - u. Každé dva roky, keď mi skončí viazanosť ma nejaký pajác od nich prehovorí na lepšiu akciovú cenu. A keďže som spokojná s ich službami (internet je rýchly a bez problémov), vždy podľahnem, ale zakaždým píšem reklamáciu. Vždy sa totiž stane, že mi priúčtujú niečo naviac, čo som nepožadovala, alebo nezriadia niečo, čo som v zmluve dohodla.
    Problémom u nich nie sú podľa mňa služby, ale večná migrácia brigádnikov a zamestnancov a ich nedôslednosť a povrchnosť.

    miky64 je offline (nepripojený) miky64

    bol som,som a ešte chvílku budem ...viac miky64
    vieroslava Pozri príspevok
    Ja píšem permanentne každý druhý rok reklamáciu na služby T-com - u. Každé dva roky, keď mi skončí viazanosť ma nejaký pajác od nich prehovorí na lepšiu akciovú cenu. A keďže som spokojná s ich službami (internet je rýchly a bez problémov), vždy podľahnem, ale zakaždým píšem reklamáciu. Vždy sa totiž stane, že mi priúčtujú niečo naviac, čo som nepožadovala, alebo nezriadia niečo, čo som v zmluve dohodla.
    Problémom u nich nie sú podľa mňa služby, ale večná migrácia brigádnikov a zamestnancov a ich nedôslednosť a povrchnosť.
    s tým suhlasim čo sa tyka služieb som spokojny nemam žiadne pripomienky 2xreklamacia na magio problem odstraneny v priebehu 24 hodin net bez problemov ale cloveka naštve 17€ naučtovanych len tak pre nič

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.