"..... neskôr v škôlkarskom veku sú to dva roky a päť rokov."
.
Dieťa začalo cvičiť skôr ako v 2 r.: cvičenie s inými deťmi. Rodičia boli iba prítomní. .
Pauza a Covid, ale aktivity v prírode s rodičmi.
Po uvoľnení Covidu ktovie dokedy (aj tomuto sa venoval Buki, koľko škody napácha bez pohybu a izolácii ľudí).
Začiatkom tohto šk. roka 5 r. dieťa po škôlke denne po jednej aktivite počas jedného týždňa:
Atletika, gymnastika, prírodovedný krúžok, Nár. múzeum prvýkrát, Spiaca krásavica 2,5 hod.!, poobedie s dravcami. A ešte tam bolo jedno interaktívne predstavenie pre deti o zvieratkách na motívy Camille Saint-Saënse Sumár za 7 dní. Neskôr splav s rodičmi, "jazda na koni". V blízkosti ZOO, permanentka priebežne po celý čas od 2 r. min. raz do týždňa. Bicykel. Hory. Ale krytý bazén ďaleko
.
Tablet mimoriadne, časovo obmedzený. Výtvarku má doma. Knihy sa čítajú denne. Tatko by sa uživil aj ako pianista, k tomu však neinklinuje vôbec.
Nič sa nerobí nasilu, večer má viac energie ako predtým.
Po tomto týždni znovu začala chodiť krásne vzpriamene, lebo je šťastná. Ale bolo to kombináciou pohybu aj psychiky.